Ik ben dit topic pas net tegen gekomen, Heb alles gelezen, Wat een geweldige merrie, ik val op schimmels En wat een super veulentje. Ik ben benieuwd op de 2e!
hier mijn aanvulling op een veulennaam; Nimrah wat in het Perzisch Puur betend.
wat een bijzonder verhaal zeg. nooit geweten dat dit gewoon kan. Geniet van de veulens!!
Casarell
Geplaatst: 15-03-13 16:55
Zat ook nog ff te brainstormen.. en vond Nadarco zelf ook wel leuk voor een hengst. Voor een merrie zou je er bv Nadarcia van kunnen maken.. Maar dit schoot me zomaar te binnen hoor.. Eerst maar eens gezond ter wereld komen..
Ik ben ook super benieuwd. Eens zien hoelang we nog moeten wachten Dierenarts denkt dat Nabelle geen schimmel zal worden maar bruin zal blijven..
Casarell
Geplaatst: 15-03-13 20:23
Ik heb sinds een week een nieuw paard.. een schimmel.. En op de veulen foto die ik van de fokker heb gehad, zou je ook niet zeggen dat ze zou gaan schimmelen Maar ze doet het nu toch echt...
En heel eerlijk.. jouw veulen heeft meer lichte haren om dr ogen dan die van mij als veulen had.. Ik gok erop dat ze toch gaat schimmelen...
Pff dat schiet ook niet op met die grote bruine reus! Ze heeft al wel lang een mooi uier kan haast niet lang meer duren maar grote bruine Reus denkt daar anders over haha... Maar ben ook wel stiekem nieuwschierig naar nieuwe foto's van Nabelle... Die zal ook wel popelen om haar broertje of zusje te zien straks denk dat de volgende schimmel word haha die hebben langer werk om door te kleuren haha!
Ik zal deze middag nieuwe foto's nemen van Nabelle. Ze groeit goed en is goed gespierd De moeder liet pas sinds gisteren toe dat ik eens wat kon knuffelen met Nabelle. Het was super, en genieten dat ze deed van alle aandacht Ja grote bruine reus is er haar werk van aan het maken denk ik :p Ik gok op schimmelhengstje
Net terug van bij de dierenarts.. vannacht vals alarm bij bruine reus.. birth alarm ring af omdat ze plat gaan liggen was. Ik vond dat de uier weer kleiner en minder vol geworden is pff wachten en wachten.. vandaag 8 dagen over datum
spannend VDS ben benieuwd wat het gaat worden! Ons 2e veulen laat ook op zich wachten, is nu week over en spenen komen nu pas wat voller hou niet van wachten