Oei, heb een deel gemist. Zag dat ik mijn datum nog mocht aanpassen maar dat doe ik nu niet meer. Vind ik niet eerlijk Het wordt wel spannend al!
Ik ben happy! Aan de andere speen zat nog niks.Ze stond net ook even heel erg te dampen, maar ze had volgens mij ook net gerolt, harsje was toen ook weer weg
kijk dat zijn goeie berichten dat zou zo maar eens vanavond kunnen komen!! (helaas dan niet op mijn geschatte datum maar dat is niet zo erg haha)
Ooh spannend,ben super benieuwd wat voor mooi vlekkenkind eruit gaat komen,succes met waken en de bevalling
spannend!! Zit nu 2 topics te volgen waar het vanavond/vannacht gaat komen Bij die andere merrie druppelt en spuit de melk er echt letterlijk uit nu..
Bedankt! Alvast een voorproefjeMeet Doressa! één kant van haar hals is bruin en de andere kant is wit en haar staart is zoooo schattig! Bijna helemaal zwart en het onderste puntje is wit
Wauw! Gefeliciteerd met je knappe veulen!Ben benieuwd naar droogfoto's Oooh, niemand heeft trouwens de datum goed