het schiet inderdaad al op al moet het eigenlijk nog even 19 dagen blijven zitten, vandaag had ze zon dag van langen tanden eten.
Buster
Geplaatst: 31-01-13 12:03
Ik zag Bonita's naam al eens voorbij komen in Daisy haar topic. Nu zag ik ook nog dat jullie best dicht bij ons wonen, dus ik ga ook volgen! (op het laatste nippertje...) maar ik ben benieuwd!
Buster wat leuk. Als je wil kan je kleintje straks wel in echt komen kijken. Ze staat in etten.. Als weer het toe laat maak ik een van deze dagen weer foto's
Doe nu ook extra controleren savonds. Moet 2 keer per dag met mijn mini stappen. En doe dan bij bonita keer extra stal Dat ze gewoon weet dat het normaal is
Quipje apart he die verschil en dat binnen een maand Kan niet wachten, Al mag het van mij nog wel even blijven zitten tot het mooie weer Al denk ik niet dat dat gebeurd Nederland kennende
Gister met de sneeuw heb ik foto's gemaakt. Zal het als ik wakker ben hier plaatsen. Hopelijk laatste dikken buiken foto's in de sneeuw..... Ik wil voorjaar
Van dinsdag op woensdag nacht heeft het gesneeuwt hier Er lach 10 cm maar gister eind vanmiddag was alles bijna weg. Maar heb wel paar leuke foto's kunnen maken
Umaydream ben blij dat de rotzooi weer weg is Met de schijf bedoel ik Dat ze van voor tot achter oedeem heeft en dat noem ik een schijf Kwam net ander foto tegen zal zo nog even hier neer zetten...
kappiegirl
Geplaatst: 07-02-13 22:05
Ik denk dat die schijf onder haar buik zucht zal zijn, dat verdwijnt meestal na de bevalling weer, niet alle merries hebben. Als het goed is is dat vochtophoping in het lijf, maar verbeter me als ik het niet helemaal goed heb is een tijd geleden... Mooie foto's van je merrie zo in de sneeuw mooi hoor een zwart/donkerbruin paard met zo'n witte achtergrond.