Maar iris moet wel beter haar best doen met de opvoeding hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bassenqua schreef:Takoda heeft weer wat mee gemaakt hoor vandaagAls je door de draden van de paddock heen hupst dan beland je weleens ergens waar je eigenlijk helemaal niet wilt zijn, bij Chayton bijv
aangezien Chayton sinds kort alleen staat was die er als de kippen bij, hardstikke gezellig natuurlijk kunnen we éindelijk eens spelen. Dikke vette paniek natuurlijk bij zowel Takoda als Iris, uiteindelijk rende hij dwars door de schrikdraden heen, ging onderuit en sloeg over de kop en stond toen nog steeds niet bij zijn moeder
De schrikdraden tussen hem en zijn moeder zaten te dicht op elkaar en als ik richting paddock ga dan moet ik ook dichtbij Chayton, eh eh
Uiteindelijk heb ik toch een handje kunnen helpen, toen ze weer samen waren gingen ze al bokkend zover mogelijk bij de paddock weg. Je krijgt wel vreselijke dorst van zo'n avontuur dus drinken maar Iris had er geen zin in maar bleef wel staan maar dan geeft ze gewoon niks aan hem, dat idee had ik al vaker gehad maar nu liet Takoda zien dat ik het juist had...hij verkocht Iris gewoon een paar rotschoppen, met beide achterbenen tegen haar voorbenen en gezicht aan
en Iris? Die bleef gewoon grasjes eten.