Maar iris moet wel beter haar best doen met de opvoeding hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bassenqua schreef:Takoda heeft weer wat mee gemaakt hoor vandaagAls je door de draden van de paddock heen hupst dan beland je weleens ergens waar je eigenlijk helemaal niet wilt zijn, bij Chayton bijv
aangezien Chayton sinds kort alleen staat was die er als de kippen bij, hardstikke gezellig natuurlijk kunnen we éindelijk eens spelen. Dikke vette paniek natuurlijk bij zowel Takoda als Iris, uiteindelijk rende hij dwars door de schrikdraden heen, ging onderuit en sloeg over de kop en stond toen nog steeds niet bij zijn moeder
De schrikdraden tussen hem en zijn moeder zaten te dicht op elkaar en als ik richting paddock ga dan moet ik ook dichtbij Chayton, eh eh
Uiteindelijk heb ik toch een handje kunnen helpen, toen ze weer samen waren gingen ze al bokkend zover mogelijk bij de paddock weg. Je krijgt wel vreselijke dorst van zo'n avontuur dus drinken maar Iris had er geen zin in maar bleef wel staan maar dan geeft ze gewoon niks aan hem, dat idee had ik al vaker gehad maar nu liet Takoda zien dat ik het juist had...hij verkocht Iris gewoon een paar rotschoppen, met beide achterbenen tegen haar voorbenen en gezicht aan
en Iris? Die bleef gewoon grasjes eten.
ohoh kleine ondeugd
het is echt een knappe ondeugende kleine donder 

Iris ging niet naar binnen en hij bleef ook staan. Ons veulen van vorig jaar, Shappa, die holde al alleen de stal in als het ging regen toen hij een dag of 10 was, dan ging hij in de opening van de stal staan schreeuwen om de rest
Ik kon wel gemakkelijk knuffelen met hem, hij vindt het geweldig zalig als je met je nagels door zijn manenkam krast, hij stond naast Iris en ik kraste hem in de manenkam en hij kraste met zijn tandjes over Iris haar schouderblad, zo schattig
. Ging redelijk relaxed vanavond, misschien ook wel omdat hij waarschijnlijk niet helemaal fit is, maar misbruik maken van de situatie. Volgende week komt de hoefsmid weer dus dan wordt ik weer met argus ogen bekeken waarschijnlijk.