Ja een wortel voor Iris der kont, of je gebruikt een ontstopper. (iemand had eerst een ontstopper bij haar drachtige mini in haar stal gehangen en het hielp )
Lunaeekie
Geplaatst: 04-04-12 21:05
Ah nee he, nog steeds geen veulen Ik weet wat haar doel is! Alle stille lezers moeten zich melden, en ze wil gewoon dat alle bokkers vrienden worden
Kimara_00
Geplaatst: 04-04-12 21:07
Lunaeekie schreef:
Ah nee he, nog steeds geen veulen Ik weet wat haar doel is! Alle stille lezers moeten zich melden, en ze wil gewoon dat alle bokkers vrienden worden
dit veulen word beroemd dat moet wel met al die meelezers. jeetje wat zijn het er al veel en er komen er nog meer en meer bij... en Esther hou je het nog een beetje vol? hoeveel weken geleden is het nu eigenlijk dat het eerste topic is geopend want dan weet ik meteen weer hoelang ik al meelees
en esther sterkte met de laatste dagen/weken? waken het moet toch verdomd zwaar voor jou en je vriend zijn.
Leuk die poll! Nu zie je echt pas hoeveel mensen er meelezen! Ik heb mij ook aangemeld als stille meelezer... Alweer deel drie joh... Lees al mee sinds deel 1!
Merileth
Geplaatst: 04-04-12 21:11
Pffffft, gaat echt hard zo! Mag hopen ook dat het bij dit topic blijft, anders wordt het wel erg lang wachten hoor!