Ik ben ook erg benieuwd wat voor moois eruit komt! Duurt ook niet lang meer, tijd vliegt voorbij!
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-12 00:36
Ik voel de kleine erg veel bewegen de laatste dagen, weer zo'n kickbokser net als Chayton. Ik heb ook tietenfoto's gemaakt ik moet haar echt scheren, het is alles pluis haar en er is niks van te bakken.
Toch ook hier maar even een reactie, al een poosje bij Iris en Viga aan het meelezen, maar wat hebben jullie het lekker druk zeggen. Hopen dat het niet te lang meer op zich laat wachten! =)
Ja tijd voor nieuwe update,straks is ze nog eerder dan Iris
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-12 00:20
Nou ja over Viga is eigenlijk niks nieuws te melden, uiertje is iets vol en bandjes iets slap maar stelt nog niet veel voor, verandert verder ook niet. Ze gedraagt zich verder ook niks anders dan anders behalve dat ze zich soms wat terug trekt uit de kudde en even lekker binnen gaat staan.
Wat ik in iris haar topic ook al zei, het enigste voordeel van dit verhaal is dat de leeftijd van de veulens steeds dichter bij elkaar komt te liggen, vond 7 weken best veel.
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-12 14:42
Viga is stilletjes vandaag, trekt zich veel terug en gaat binnen staan om te rusten.