jaa misty was vrij vroeg! 3,5 weeek maar dierenarts zei dat alles goed was (: de naam is nu toch DIESEL geworden maar het is eenenorme teddybear en houd nu al van aandacht (A)
Hannemarie
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-12 06:59
Doanique schreef:
Is Misty dan niet heel vroeg? Ze waren toch pas in mei/juni uitgerekend?
ja klopt!
zoals Lisette ookal zei; Misty was 22 mei uitgerekend en is dus een kleine maand te vroeg Dawn is 29 mei uitegerekend. maar dat kan dus ook zomaar komen
Fijn dat het niet zo erg is dat hij te vroeg is, wees maar trots op de pony! Toch lijkt het me leuk hoor, een veulie van Pret, maarja.
Valt me op dat alle zwarte/donkerbruine ponys/paarden die ik ken, zo'n gekleurd veulentje krijgen. (Funny 2x, Novador en [naam], nu Misty, laatst bij ons op stal een shet met zo'n veulie.)
gisteravond was ik er nog eventjes, wilde Dawn even laten grazen, maar ze wilde niet voor de staldeur weg, madam wil Misty en Diesel gewoon beschermen, zo lief!
gisteravond was ik er nog eventjes, wilde Dawn even laten grazen, maar ze wilde niet voor de staldeur weg, madam wil Misty en Diesel gewoon beschermen, zo lief!
nou niet meer Dawn heeft Diesel vandaag 2x getrapt ;o
Ik heb net even alles gelezen en ben erg benieuwd wat en uit haar komt.... ik denk sowieso iets heel schattigs.. maar dat kan ook niet bijna anders uit zo'n leuke lieve pluizebol
morgen wordt Dawn geschoren, omdat ze zo ontzettend moeilijk uit haar vachtje komt zal mij benieuwen wat voor enorme buik er onderuit komt en hoe mevrouw zich gaat gedragen. er komen sowieso foto's!