Ik las onder de cam dat de melktest 28 was. Ik ken dat eigenlijk niet, wat houdt dat dan in?
Ben echt benieuwd Ga wel niet speciaal opblijven 's nachts, anders ben ik de dag erna kapot Hoop dat ik op het juiste moment toevallig aan het kijken ben
whahahaha vanacht door me wekker heen geslapen dus gelukkig nog niks aan de hand! kom op merrie
Dromen
Geplaatst: 25-01-12 18:42
Ik ga vanavond lang opblijven, heb morgen toch de eerste 3 uur vrij. Een keer lammetjes geboren zien worden, een veulen jammer genoeg net niet. Was net een paar minuten te laat maar ik was er wel bij toen het jonge veulen op ging staan.
Als iemand een haperend beeld heeft bij het veulen, druk op F5, meestal lost dat al veel op. En dan eventjes wachten.
Ik wacht in spanning af.. zou het voor geen goud willen missen!
ponytjuh76
Geplaatst: 26-01-12 00:54
Oke dit is misschien een hele stomme vraag..
Ik ben 15 en ik wil het 1ste veulentje van 2012 dolgraag meemaken! Ik kijk wanneer ik kan.. Maar Ik moet nu naar bed en omdat ze vannacht misschien gaat bevallen, wil ik vragen of iemand misschien wil bellen/smsen als het zover zou zijn..
mijn nummer is *********.
Ik zou degene héél erg dankbaar zijn.. Mijn ouders willen niet dat ik slaaptekort heb, maar ik zou het liefst de hele nacht opblijven
Maar ik ben nou eenmaal 15 dus zij zijn toch echt degenen die bepalen hoe laat ik naar bed moet
Echt degene die mij wil bellen/smsen, ik zet de hardste ringtone aan zodat ik, mocht het vannacht gebeuren, meteen wakkerschrik om achter de laptop te duiken want dat mag wel van mijn ouders ..
Degene die mij wil bellen/smsen: En alsjeblieft.. Denk niet dat doet iemand anders wel.. Ik krijg liever 10.000 gemiste oproepen en 100 smsjes dan dat ik deze bevalling mis, want ik wi lhet zo graag meemaken..
Alvast heeel erg bedankt
Groejtes kim!!
Laatst bijgewerkt door Gem op 26-01-12 09:55, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:telefoonnummer verwijderd