Wauw Stefanie Met één hand Wat goed zeg, ze kan het helemaal zelf En jouw vent is ook zo geweldig Dus Bloem heeft ook nog een pleegpapa Wat wil ze nog meer? Wat een heerlijke foto's weer *zwijmel*
Wat fijn dat ze geacpeteerd is door de fjord en dat ze zo goed drinkt Succes met het groot brengen, zal wel slopend zijn !
xxxclau
Geplaatst: 09-06-11 10:58
Hoi 'Tien', Ik schrok behoorlijk van het mailtje over 'de verschrikkelijke beslissing'. Ik vloog naar Bokt en tot mijn grote schrik zag ik update: merrie overleden. Ik wilde je niet opnieuw het vreselijke verhaal laten vertellen en heb even onze manager gebeld om me bij te praten. Omdat ik zo vreselijk druk was met school deze dagen ben ik sinds zondag niet op stal geweest. Toen koekeloerde Wonder nog zo naar Diva en de kleine, en ik was benieuwd hoe dat verder zo gaan met de 'kleine pony's club'. Wat vreselijk dat het zo gelopen is en wat zonde van de mooie en lieve merrie. Ik dacht dat ze wel weer bij zou komen en dat ze een beetje moe was.. Wie had dit nou verwacht, ik niet in ieder geval. Verder weet ik niet zo goed wat ik allemaal moet zeggen. Ik vind het vreselijk dat je droom kapot is geprikt. Ik ben wel heel blij dat Bloem gezond is en nog wel leeft en een lieve pleegmoeder heeft gevonden. Dat is heel bijzonder en ze heeft geluk gehad. Wat leuk trouwens dat ze Wonders veulenhalstertje draagt , superleuk. Ik ben blij dat ik en Wonder op die manier toch nog een héél klein beetje geholpen hebben. Ik hoop dat het geluk brengt . Wat mij betreft dus wel, haha! Ik zag op foto's dat Bloem goed drinkt, een zucht van verlichting. Dan komt het goed en verwelkomen we haar over plusminus een klein jaartje weer terug in de merriekudde. Dan komt ze de little-pony-club verterken want die blijft natuurlijk wel bestaan, al is het met eentje minder dan maar even. Veel sterkte gewenst.
Claudia, dank je wel Het is inderdaad een bizarre nachtmerrie geweest. Maar dat Bloem het nu zo goed heeft met zoveel geweldige mensen om zich heen maakt het allemaal een tikkeltje makkelijker Het halstertje heeft vast geholpen, er staat niet voor niets 'Wonder' op, dat kan alleen maar positief meehelpen
Buster
Geplaatst: 09-06-11 13:03
Even niet meer gekeken op Bokt, maar gelukkig is dit topic nu gevuld met goede berichten! Geweldig zoals er geholpen wordt, en wat fantastisch voor Bloem dat ze zo'n super pleegfamilie heeft gevonden nu!
even over het toekomstige kapsel van Bloem; ik denk niet alleen knippen, ook nog een beetje coupe-soleil...!?!
wat fijn dat Bloem een adoptiemama heeft gekregen ! Zo krijgt ze toch die broodnodige aandacht en opvoeding die alleen een merrie kan geven.
Ik wens die mooie kleine ding veel geluk in haar verdere leven.
Nic
Geplaatst: 09-06-11 13:29
Ach wat lief zo. Het is ook wel een popje. Als mijn Charro een merrie was geweest dan had ik haar bij ons gezet
jackyline
Geplaatst: 09-06-11 13:38
Zo kom net van mijn werk even bij gelezen allemaal super leuke fijne warme reactie die Tien goed kan gebruiken (en wij ook hoor opsteekertjes om de moed er in te houden) We hebben hier een ijzer sterk melkteam klaar staan om elkaar af te lossen anders red je dat niet alleen Dames bedankt voor alle hulp tot nog toe en die jullie nog gaan geven Vanmiddag komt Tien zelf flessen en genieten van haar wondertje Bloem Straks vast weer foto's
O en Vealosz waarom staat die vent van je scheef mogen we hem niet zien
Al_Zawraa
Geplaatst: 09-06-11 13:48
Wat een nachtmerrie moet dit zijn zeg, net je nieuwe paardjes mogen verwelkomen, en dan zo snel alweer afscheid moeten nemen. Wel enorm fijn dat kleine Bloem nu een pleegmoeder gevonden heeft, en ook zo goed drinkt. Respect voor jackyline, vealosz en de rest die de zorgen momenteel op zich nemen. Tien, heel veel sterkte met het verlies van Diva, maar geniet ook van je kleine dame! Het is een prachtig merrietje!
Haha dat is Stefanie fotografie Jacky. Hij zet mij er goed op, alleen zijn mijn fotografie kunsten wat minder. Ik ga Jiske weer even aan de bak zetten, ik moest ff bij lezen.. Enne Martine, tot straks!
Eilinora
Geplaatst: 09-06-11 14:06
echt helemaal geweldig dat er zo massaal is gereageerd op mijn oproepjes voor martine..
en echt super om te zien dat bloem het nu zo goed doet...ze word echt een superdame hoor martine!!
CouCou
Geplaatst: 09-06-11 14:26
Wat een ontzettend dottig, schattig veulentje die bloem. Een koppie om op te vreten.
Wat een tegenstrijdig gevoel zal je hebben. Blij en verdrietig tegelijk.
Diva is er niet meer en Bloem gaat gelukkig heel goed. Dat maakt het verdriet misschien een stukje makkelijker.
Ben super blij voor je dat Bloem het zo goed doet bij haar pleegmamma!! En wat super lief van Jackyline dat ze dit allemaal doet!
Arianne
Geplaatst: 09-06-11 15:10
Ik heb met kippevel dit topic doorgelezen. Kippevel om het vreselijke verlies, om het uiteindelijk klikken met haar pleegmama en om de reacties hier. Vind het zo rot voor je dat de moeder is overleden terwijl je nu alleen maar zou moeten genieten in de wei. En nu staat je baby nog een eind weg ook Dat ze maar uit mag groeien tot een knappe merrie; gezien haar doorzettingsvermogen moet dit goed komen.... Dapper ding!
Tamara
Geplaatst: 09-06-11 15:35
Jeetje Tien, wat schrik ik van dit bericht Ik had vorige week je pbtje wel gekregen met de trotse foto's van Diva & Bloem samen. Was een weekend weg maar heb nog op de telefoon zitten zwijmelen over die knappe meiden en ze ook nog aan lief geshowd. Nic wees me net op je update, Diva overleden, wat een verschrikking meis Wat ontzettend sneu...
Maar wat vreselijk fijn dat ze nu een fijne pleegmama heeft en dat er zoveel mensen zo goed voor haar zorgen Dat is toch wel een geruststelling zeg. Super ook om te lezen dat het zo goed gaat nu met pleegmama en drinken, die komt er wel die Bloem Sterkte meis de komende tijd!
Jeetje wat heftig hé! Heb met kippenvel het hele topic door gelezen. Heel veel sterkte met het verlies van Diva. Maar ook weer gefeliciteerd met zo'n prachtig veulentje als Bloem. (Ook een hele leuke naam)!
heftig, wel heel mooi dat de merrie het veulentje nu heeft geaccepteerd. mooi veulen! en sterkte!
Cynthia82
Geplaatst: 09-06-11 18:23
Heel veel sterkte met het verlies van je merrie Wat fijn dat Bloem een andere mama heeft gevonden en wat geweldig dat Jackyline dit allemaal voor Bloem en jou doet!