!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!! 

)

Met één hand
Wat goed zeg, ze kan het helemaal zelf 
Dus Bloem heeft ook nog een pleegpapa
Wat wil ze nog meer?

, superleuk. Ik ben blij dat ik en Wonder op die manier toch nog een héél klein beetje geholpen hebben. Ik hoop dat het geluk brengt
. Wat mij betreft dus wel, haha! Ik zag op foto's dat Bloem goed drinkt, een zucht van verlichting. Dan komt het goed en verwelkomen we haar over plusminus een klein jaartje weer terug in de merriekudde. Dan komt ze de little-pony-club verterken want die blijft natuurlijk wel bestaan, al is het met eentje minder dan maar even. Veel sterkte gewenst.
Het is inderdaad een bizarre nachtmerrie geweest. Maar dat Bloem het nu zo goed heeft met zoveel geweldige mensen om zich heen maakt het allemaal een tikkeltje makkelijker 

anders red je dat niet alleen
Dat ze maar uit mag groeien tot een knappe merrie; gezien haar doorzettingsvermogen moet dit goed komen.... Dapper ding!
Ik had vorige week je pbtje wel gekregen met de trotse foto's van Diva & Bloem samen. Was een weekend weg maar heb nog op de telefoon zitten zwijmelen over die knappe meiden en ze ook nog aan lief geshowd. Nic wees me net op je update, Diva overleden, wat een verschrikking meis
Wat ontzettend sneu...