haha nou idd! Ik had net nog even gekeken maar ze harste nu nog meer dan vannochtend! Mijn vader zij 2 weken terug ik denk dat het de 21 juni komt de langste dag van het jaar! toen zij ik nog nou dat hoop ik echt niet dat ze ons zo lang laat wachten maar het komt toch al wel heel dicht bij!! Spannend Spannend!
wiifke
Geplaatst: 19-06-11 16:01
Het duurt nu inderdaad wel heel erg lang, kan nooit lang meer duren! Zag gister avond dat je ook al een mooie vlecht in haar staart hebt gemaakt, ze is er in ieder geval helemaal klaar voor. Ik denk gewoon dat de oren nog gemaakt moeten worden, hij/zij luisterd namelijk niet erg goed naar je.. haha.
Ja heb elke nacht een vlecht in haar staart! het kan elk moment komen! maar wanneer? Ik denk dat het veulen gewoon denkt tis nu zo vies weer blijf nog even lekker zitten tot dat het weer mooi weer is en ik dan gelijk lekker naar buiten kan!
Ik hoop het haha!! Maar ze harst nu echt heel erg en hangen ook witte drupjes aan.. en haar banden zijn heel slap! dus meschien vannacht ook wel! Maar ik weet het niet! Gewoon afwachten! het komt als het komt!