Een deel van zijn aftekeningen op zijn achterbenen
TiKangoeroe
TiKussie (dit doet hij het liefst heel de dag (en baasje vindt dat helemaaaaaaal niet erg ) )
TiTotilas
TiKnap
TiTurbo
TiMoe
Hij is zoooooooooooooooo leuk! Zodra hij een mens ziet, loopt hij er naartoe en knuffelt en kust je overal. (Nu nog leuk, totdat hij tandjes krijgt). Maar meneer is nergens bang voor, loopt overal op af. Ik had een stoeltje in de bak gezet, zodat ik daar kon gaan zitten genieten. Dat vond hij helemaal niet eng.. Is toch leuk, dat kan je namelijk aflikken
Ah echt een snoepje , wees blij dat hij zo lief op je afkomt , wij hebben ook veulens , maar die doen dat niet hoor, dat vind ik wel jammer , maar wees maar trots op hem
miranda1967
Geplaatst: 14-05-11 21:03
jaaa daar zijn ze ,de foto's van vandaag ! Wat is het een lolbroekie zeg en een heerlijke knuffelkontje,heerlijk ventje.
Hij staat al een stuk rechter op zijn pootjes. leuk hoor, iedere dag een foto update
wheaty
Geplaatst: 14-05-11 21:14
Gefeliciteerd ! Heeeeel mooi veulie zeg ! daar mag je terrecht trots op zijn !
YWC
Geplaatst: 14-05-11 21:28
Hoe meer ik hem in detail bekijk, hoe meer bizar ik de aftekeningen vind (wel op een leuke manier he). Ocharme degene, die dit veulen ga moeten schetsen voor zijn paspoort
TiKussie is echt een schattige foto. Vind hem echt een leuk kereltje... en als hij nu al zo stoer is, zal hij vast nog veel 'leuke' verrassingen voor je in petto hebben.
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-11 21:31
Hij is zo vreselijk leuk, nieuwsgierig, stoer en nergens bang voor. Zélfs niet voor mama's halster die op de grond ligt! (Nou, dan ben je een stoere hengst hoor )
Ik vind nog steeds iedere dag nieuwe vlekjes en ga hem steeds bijzonderder vinden
YWC schreef:
Ocharme degene, die dit veulen ga moeten schetsen voor zijn paspoort
, Ja, daar zat ik net ook al aan te denken. Succes ermee! Ik laat van te voren wel weten dat de schetser beter een hele dag in kan plannen hiervoor