Het is er!!!!!!
Zal ik maar es wat foto's plaatsen???
Vannacht om 00.35 uur geboren:
MDR's First Magical Entertainment
Een zilver homozygoot splash hengstje met super lange stelten!!!
Mama Sandy doet het super goed, was een heel snelle bevalling! Het alarm ging af, ik keek op de camera, zag dat het zover was, vluchtte naar buiten en daar lag hij al, nageboorte en al was er al af! Gelukkig was het vlies wel van over zijn neusje. Heb hem dan maar even uit het vliesje geholpen en hup meneer sprong al recht! Alleen was de navelstreng niet door. Vlug even naar DA gebeld en hem dus afgebonden en doorgeknipt. Hij wou ook vlug drinken, maar dat vond Sandy minder leuk. Heb haar even moeten tegen houden en haar lip pakken, want iedere keer als hij wou drinken, begon ze zo te gillen, deed waarschijnlijk wat pijn. Maar nu gaat alles gelukkig super goed!
Ja, dit is toch eentje die ik ga aanhouden voor de toekomst hoor! Stel je voor homozygoot splash, dat geeft heel wat mogelijkheden!
En nu foto's!
Kijk eens wie er van achter mama komt piepen

Mama is al helemaal verliefd op mij, jullie ook???

En mams blijft me maar kusjes geven

Zelfs langs achter zeg!!

Langs voor zie je heel veel wit hé, mijn baasje noemt me dan ook een bleekscheet, naar het schijnt heeft ze er zo nog een aantal staan

Maar op mijn rugje heb ik toch wel vlekjes hoor en toch ben ik niet bont zegt mijn baasje! Gek hé!

Nu ga ik nog maar es op zoek naar de melkbar, mmm lekker