Love_4ever Ik kan het proberen alleen hoop ik dat niemand mij ziet paarden en annanas beetje vreemde combi
Esmeevtb nee ik vind de sfeer van de voetbal op zon moment er gezellig maar verder heb ik er ook echt niks mee hoor dus cker geen namen met twente erin
ja daar komt ze weg:D maar hun hadden haar ook drachtig gekocht en die eigenaar voor hun die wist het niet cker maar omdat ze haar drachtig kochten kan het niet veel later zijn dan de datum die we nu hadden ze is vandaag 244 dagen
Wij hebbeb haar gekocht van een man die een hele kudde had inclusief hengstje erbij in. Ze is gedekt volgens die man op 2 juni maar heeft tot 27 juni in de kudde gestaan... Het kan nog steeds dus..
wat een leuke merrie!! Ben erg benieuwd wat eruit gaat komen Mijn mini shetland merrie was ook 2 mei uitgerekend.. en ook zij heeft nog geen veulen.. flink wachten dus nog.. maar goed, iets anders dan wachten kunnen we toch niet doen Alvast succes zodra het geboren gaat worden en hopelijk alles goed gezond!
Vandaag is bellen van 345 dagen. Ik ben net lekker even weer met madam naar het bos geweest en dat vind ze heerlijk. Ook levert dat natuurlijk altijd weer mooie foto`s op. Ze wordt echt mega dik maar helaas wil haar uier nog niet volgen. Maar,,,, dit weekend wordt het warm dus dan komt het veulen En dan komt het.......har mega buik Just You & Me♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Poeh poeh nog steeds geen veulen, wat duurt dat lang zeg! Nu heeft ze wel lang de tijd om 'het' nog extra te perfectioneren, zal wel een lastig te maken kleurtje worden Super leuk merrietje, ben benieuwd wat eruit gaat komen.
joysjuh1987
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-11 09:06
Gister avond begon belle ineens heel onrustig te worden, haar uier begon voller te lopen. Vannacht ben ik dus maar gaan waken en om 3 uur vannacht lag ze heerlijk, elke keer kijkend naar haar buik. Vanmorgen om 6 uur lag ze weer maar nog geen veulen. Vanmorgen 8 uur met voeren was ze eig. heel rustig haar uier is nu voller, haar banden worden slapper dus vandaag het zelfde recept als gisteren. Lekker wandelen in het bos en daarna lekker in de wei dan is het veulen er denk ik vrij snel wand het begint er nu steeds meer op te lijken. Ik heb net snel even foto`s gemaakt tijdens het voeren
Mooie foto's Joyce! Er zit weer vordering in! Alleen de uier kan nog veeeeel voller naar mijn idee.. En idd, dit weekend weer mooi weer! Dus wie weet...
ja op de foto lijkt het echt minder vol vind het ook lastig om daar fotos van je maken je heeft haar buik bijna op de gront hangen lig altijd plat in de stal