Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
XxLiEsJuHhxX schreef:jeetje meid.. ik heb net je hele topic gelezen.. wat een nachtmerrie zit jij nu in zeg..![]()
![]()
Wel slordig van de kliniek dat ze zo weinig toezicht hebben gehouden..maar wel fijn dat jullie de tijd kregen om afscheid te nemen ook van het veulen..
dacht je dat het beter ging is dit wel eff een stomp in je maag zeg..![]()
er gaat hier een kaarsje aan voor Lieke en ga heel hard duimen voor jullie.. !! Maar misschien een rare vraag maar waarom in hemelsnaam kunnen ze niet vinden waar de gas vandaan komt.. ?
Heel veel sterkte.. !!
Fleuribelle schreef:Jeetje dat is echt balen. Arme merrie is haar veulen kwijt en ook nog eens ernstig ziek. Ik hoop voor je dat ze snel mag opknappen. Ook ik zou erg boos zijn als ze niet hadden gebeld dat het slechter ging met je merrie.![]()
Wij hebben ook 4 jaar geleden onze merrie met veulen daar gehad. Het veulen 4 maand oud had koliek. Veulen heeft het helaas niet gered. Als ik jou was zou ik er op staan dat je op de hoogte wordt gehouden van de toestand van je merrie. Jij bent tenslotte de eigenaar. Ik hoop dat ze snel de oorzak van de gasvorming ontdekken. Heel veel sterkte.
silverkyra schreef:Ik vind het echt verschrikkelijk voor je! Denk je dat je drachtig paard in goede handen is............. Het is net wat je zegt, thuis ga je 10 keer kijken en op de kliniek maar 2 keer.
Maar nu eerste alle beterschap voor de merrie en ik hoop dat het goed komt en (zonder te stoken) als alles achter de rug is, zou ik toch echt eens over de aansprakelijkheid na gaan denken.
Heel veel sterkte
FunkyMistiC schreef:Pff Winnie, let je ook nog op jezelf
Duimen draaien overuren hier dat Lieke opknapt!