Nee, snap ik.. Ik ook niet, maar ik moet waarschijnlijk nog een paar weekjes Succes met waken! Ik hou ons topic vanavond in de gaten en morgenochtend check ik het ook gelijk rond 06:30 uur!
kan ik geloven dat je ook benieuwd bent de laatste loodjes wegen altijd het zwaarst. Ben ook wel benieuwd naar daisy haar veulen, maar je wachttijd valt nog mee als ze op tijd bevalt.
De tussenstand.. Als bepaalde mensen goed gegokt hebben, kost het me gewoon 2 of 3 vlaaien!!!
Jasia 14 april valk merrie eefj33 15 april palomino hengst Manda 16 april palomino merrie Lotte_Wessel 17 april palomino merrie Chantaloves 17 april palomino merrie kaotictjinta 18 april palomino merrie MelisXFeikje 19 april palomino hengst CRos95 21 april palomino merrie Darwin 23 april palomino hengst Tosko 23 april smokey black hengst _baxter_ 25 april palomino merrie horsii 25 april palomino merrie Cynthia82 25 april palomino hengst sanneXjessy 28 april palomino hengst Astaloca 28 april palomino merrie Diane_Basje 28 april valk merrie PineApple 28 april valk merrie eelk148 30 april palomino merrie C_Capture 30 april palomino hengst Jennyxx 30 april palomino hengst Eva_D 1 mei valk hengst Just_Sanne 1 mei valk hengst Marije_Paard 1 mei valk hengst Yunomi 3 mei smokey black merrie YWC 1 juni palomino merrie
Heb je al een gok gedaan, maar sta je niet op de lijst, laat het dan even weten. En nieuwe gokkers mogen zich nog steeds melden!
Dat klopt Ik heb alleen gezegd dat jij er heeeeel dichtbij zat. Met welke naam dat was, hoor je nog wel. Het moet natuurlijk wel geheim blijven. Een wijze Belg vertelde me ooit eens dat het ongeluk brengt als je van te voren de naam verklapt
Hier de foto's van Dais van vandaag. Ik heb haar staart gewassen en dat is duidelijk te zien
Dais heeft vandaag 2 uur buiten gestaan met zwangere vriendin en ik heb 2 uur zonder zadel en bitloos gereden, heerlijk relaxed, dacht ik! Tot ik een drafje wilde proberen, en mevrouw de kolder in haar kop kreeg. Schudden met haar hoofd en ik volle rengalop door het bos! Was ook wel lekker Hijgen als een oude vent natuurlijk En 45 minuten gegraasd
moravita
Geplaatst: 09-04-11 23:18
Ik ga voor een hele lichte Palomino met veel wit Hengst natuurlijk Sterkte in ieder geval!