Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik straal
. Ben helemaal happy. Net de grote schuilstal even in orde gemaakt en open gezet, zodat ze desgewenst naar binnen kunnen. Stelletje nieuwsgierige aagjes liepen meteen naar binnen om alles te inspecteren
We konden bijna niet werken, want overal stonden de dames in de weg
Ze zijn ook al een heel eind op weg om een prachtig koppeltje te worden. En Zwam vindt het helemaal geweldig
Zij heeft ook echt een klik met Mandy, wat echt hartverwarmend was om te zien! Mandy heeft echt een zacht en lief karakter. Voor ons is ze natuurlijk nog erg 'nieuw' dus we zijn erg blij dat ze het zo mooi oppakt.
Vandaag meteen heerlijk genoten van het feit dat de meiden nu compleet zijn en vlakbij huis lopen.
Misschien ben ik nu weer even oppernerd, maar dan voel ik me zó goed
En dus, toen mijn kleine ventje lekker lag te slapen, ben ik lekker naar de wei gegaan. Dat kan nu dus gewoon!! Babyfoon mee en huppakee

Zo half, met haar mondje een beetje open en een dubbelgeklapt lipje op Mirte haar rug
En als ik Mirte haar kont lekker kriebelde, ging zij Mandy terugkriebelen
Het was zó grappig en vooral ontzettend schattig om te zien. Zwammie stond er dan ook nog bij te neuzen en af te wachten of zij ook zo'n schoonheidsbehandeling kreeg
En nee, ik heb geen foto's kunnen maken. Had dit scenario van tevoren niet bedacht.
Ik heb Mirte haar topic gevonden!!
Is inderdaad genieten Maris! Vanochtend reed ik naar mijn werk en dan kom ik langs het weitje waar de dames zich momenteel aan het volstouwen zijn met voorjaarsgras
Stonden Mirte en Zwammetje elkaar heerlijk te kroelen. Dat is nog eens een mooi plaatje om mee te nemen naar je werk! Echt super! En toen ik net terug kwam, waren ze met zijn drietjes aan het spelen! Wat is het leven dan mooi!