Na een stormachtig 2010 kijken we uit naar Mirte haar veulen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mir_horses

Re: Na een stormachtig 2010 kijken we uit naar Mirte haar veulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 15:58

Wat een prachtige merrie is Mirthe, en wat heerlijk dat je de paardjes weer thuis heb! Lekker genieten zo!

Het is echt een prachtige hengst, dus het veulen moet ongetwijfeld ook prachtig zijn.

Starlight01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 19:29

Heel leuk babette, fijn van je op de foto te zien. Mirte en zwammetje zien er echt stralend uit. Nu kan je echt gaan genieten van hen.

violente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-11 20:03

Hi hi Jolan en Ari, dat zien jullie perfect :j Ik straal <3 . Ben helemaal happy. Net de grote schuilstal even in orde gemaakt en open gezet, zodat ze desgewenst naar binnen kunnen. Stelletje nieuwsgierige aagjes liepen meteen naar binnen om alles te inspecteren := We konden bijna niet werken, want overal stonden de dames in de weg := Ze zijn ook al een heel eind op weg om een prachtig koppeltje te worden. En Zwam vindt het helemaal geweldig :j Zij heeft ook echt een klik met Mandy, wat echt hartverwarmend was om te zien! Mandy heeft echt een zacht en lief karakter. Voor ons is ze natuurlijk nog erg 'nieuw' dus we zijn erg blij dat ze het zo mooi oppakt.

Dank Mir_horses! Ik ben ook erg benieuwd. Nog een dikke 3 maanden en dan wordt het echt spannend!
Laatst bijgewerkt door violente op 03-04-11 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Starlight01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 20:05

Ja nieuwsgierig kunnen die paarden of paardjes zijn. Maar hoe zou je zelf zijn als alles weer nieuw is.

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 12:29

Heerlijk gezicht :D

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 16:54

Ha een stralende Babette, die beentjes van Zwammetje op de foto waar ze voor de schuur langs rennen _O-

Ontzettend fijn dat je dan eindelijk je hele kudde bij huis hebt lopen, nu op naar de bevalling van Mirte. ;)

violente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-11 19:44

:j Vandaag meteen heerlijk genoten van het feit dat de meiden nu compleet zijn en vlakbij huis lopen.
Vanuit de keuken en de zitkamer en mijn eigen slaapkamer, kan ik ze zien lopen *\o/* Misschien ben ik nu weer even oppernerd, maar dan voel ik me zó goed :o En dus, toen mijn kleine ventje lekker lag te slapen, ben ik lekker naar de wei gegaan. Dat kan nu dus gewoon!! Babyfoon mee en huppakee *\o/*
Mirte even halster aangedaan en in de stal ontdaan van een megapak winterhaar. Ze begint al echt in het zwangerglimvelletje te komen! Mandy is haar winterhaar ook al bijna kwijt! Zwammie niet. Dat is nog een dik pak haar, terwijl ze toch al 2/3 kwijt is :=

Jullie hadden het schouwspel eigenlijk moeten zien. Mirte met haar dikke buik op 3 beentjes, heerlijk in rust aan het genieten van haar privémassage, terwijl Mandy met haar hoofdje op haar rug leunde _O- Zo half, met haar mondje een beetje open en een dubbelgeklapt lipje op Mirte haar rug := En als ik Mirte haar kont lekker kriebelde, ging zij Mandy terugkriebelen := Het was zó grappig en vooral ontzettend schattig om te zien. Zwammie stond er dan ook nog bij te neuzen en af te wachten of zij ook zo'n schoonheidsbehandeling kreeg _O- En nee, ik heb geen foto's kunnen maken. Had dit scenario van tevoren niet bedacht.

En Mandy heb ik ook heerlijk geborsteld, terwijl ze los stond. Wat een brave jaarling zeg! Ik zeg terug, en ze zet meteen 3 stappen terug. Dat heb ik welgeteld 1 keer geoefend... Ben ik een oppernerd als ik zeg dat ik op zulke momenten intens gelukkig ben :o <3

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 19:49

nee hoor geen oppernerd, gewoon een gelukkig mens, ik kan zelf ook zo genieten van het poetsen, dat is zó fijn, zo rustgevend, zowel voor paard als mens, héérlijk :D

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 20:20

Wat zalig Babette dat je ze vanuit huis kan zien lopen, nee daarom ben je geen oppernerd maar een geluksvogel die geniet van haar paardjes die ze eindelijk bij huis heeft! Het is je gegund meis. :j

Lisanfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 11:13

*\o/* Ik heb Mirte haar topic gevonden!!

Babette, ze zien er prachtig uit, en wat ontzettend fijn dat ze nu zo lekker dicht bij huis zijn. Met de babyfoon naar de paardjes *\o/* *\o/*

Mirte krijgt al een mooi buikje zag ik en voor je het weet is het zover gewoon genieten van het lekkere voorjaar en dan vliegt de tijd.

Mariska80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 11:25

Babette wat fijn dat je de paardjes nu lekker bij huis hebt *\o/* *\o/*
Wat zul jij genieten van je paardjes zo aan huis het is je gegunt.
Geef de paardjes maar lekker de aandacht en nog even en dan loopt er ook nog een veulentje *D
Leuke foto's van je paardjes zwammetje zal het ook wel weer leuk vinden gezelschap.

violente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-11 10:06

Het is ook echt genieten :j Net de schuilstal uitgemest. De dames hebben de stal gevonden hoor :+ Eerst gebruiken als toilet en er dan lekker in gaan liggen :=
Ha Anne!!! Wat leuk dat jij ook meekijkt. Mirte krijgt inderdaad al een flink buikje. Een beetje erg zwaar naar mijn idee...

Meavey

Re: Na een stormachtig 2010 kijken we uit naar Mirte haar veulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 11:19

Nou Babette waar ik laatst nog twijfelde of Dance nog dragend was heeft ze na de positieve urinetest ook ineens een goede buik ontwikkeld dat ik niet meer twijfel, en ze moet pas begin aug. ;)

violente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-11 19:55

Oooh, gelukkig. Dus meer dames die ineens een buik laten zien, waarvan je denkt... Over een maandje moet ze :=

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 21:46

Meavey schreef:
Nou Babette waar ik laatst nog twijfelde of Dance nog dragend was heeft ze na de positieve urinetest ook ineens een goede buik ontwikkeld dat ik niet meer twijfel, en ze moet pas begin aug. ;)

tóch een draak baby <3

Tosadog

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 14:40

zo, eindelijk even in dit topic..wat leuk babette dat ze weer terug zijn en die fotos met Zwammetje zijn gewoon <3 <3
Geniet ervan maar dat gaat wel lukken!

violente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 20:36

:j Is inderdaad genieten Maris! Vanochtend reed ik naar mijn werk en dan kom ik langs het weitje waar de dames zich momenteel aan het volstouwen zijn met voorjaarsgras := Stonden Mirte en Zwammetje elkaar heerlijk te kroelen. Dat is nog eens een mooi plaatje om mee te nemen naar je werk! Echt super! En toen ik net terug kwam, waren ze met zijn drietjes aan het spelen! Wat is het leven dan mooi!

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 22:24

Heerlijk Babet om je meiden bij huis te hebben... *\o/*
Het aftellen kan langzaam gaan beginnen he nu naar je veulentje,spannend :j

Dorien1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:28

Het was even geleden dat ik hier kwam spieken en ik heb hier prachtige foto's gemist!
Wat leuk dat ze nu allemaal samen staan dicht bij jou.

Vind hen: <3

violente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-11 19:30

Dank Dorien en San. En ja San, het begint spannend te worden! Ik zal van het weekend weer eens wat foto's maken.
Mirte haar buik groeit gestaag. En de andere dames? De kont van Mandy schiet ook weer de lucht in.
En Zwammie? Die lijkt inmiddels ook 9 maanden drachtig := Maar dan van het voorjaarsgras :j

violente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-11 19:34

Zoals beloofd de foto's van Mirte haar buik...
Ik maak me nog steeds zorgen. Ze moet nog 3 maanden.
Normaal zie ik nog niets rond deze tijd... Maar nu??
Moet je zien :oo

Afbeelding

Afbeelding

Ze heeft het ook zichtbaar moeilijk en zwaar. Net als toen ze bij Mighty Man aan het einde van de dracht was.
En nu dus nog 3 maanden te gaan... Ik weet het niet... Ze lijkt ook niet in haar doen. Is terughoudend, kan weinig hebben van de andere 2.... Zal héél blij zijn als we half juli bereikt hebben en er een gezond veulen bij haar loopt! :j

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 19:47

whow! die heeft echt al een flinke buik, maar.... tammara heeft het ook, en vorig jaar ook, dus abnormaal zal het niet zijn hoor, probeer er maar van te genieten, je meiden lekker bij huis

violente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-11 20:06

Ik hoop dat je gelijk hebt. Als ze het nou vorige keer ook had, dan kon ik er geruster in zijn.
Maar dit is echt helemaal anders. Véél meer buik en véél meer ongemak. Nou ja, ik maak me vast zorgen om niets :o

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 07:49

Mirte's veulentje blijft nog lekker binnen hoor. Ze is nog niet ingevallen bij haar heupen. Dat zal eerst nog moeten gebeuren.
Het is natuurlijk ook niet niks een dikke buik en alles komt in de verdrukking. Kun je vast behoorlijk sikkeneurig om zijn. ;(

violente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-11 16:42

Ha Mathilde ;-) Ben ook niet bang dat ze eerder gaat bevallen hoor. Ben eerder bang dat er 2 op zitten :o