Jaa, dat denk ik ook! Hij/zij kan dan ook ingeschreven worden bij het Barock Pinto Studbook, omdat ie dan 50% Fries bloed heeft ( http://www.barockpintostudbook.com/ ) Ze hebben al eerder een veulen van haar gehad, van een Barock Pinto sterhengst, dat is me toch een leuke geworden! Is nu wel verkocht, naar mn instructrice En ik zal zeker even wat foto's of een link naar een topic hier plaatsen
Hoe is 't met Tammara Jolanda? Ben erg benieuwd hoe zij het nu heeft, zeker omdat ze ook al zo vroeg zwaar was! En tja, dat veulentje dat zich in haar buik heeft verstopt... Daar ben ik nu toch wel heel nieuwsgierig naar!
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-11 15:12
er zit niet veel verandering in bij tammara, ze zit nu op dag 309, dus schiet wel lekker op, maar vorig jaar zag ik er ook weinig aan en toen kreeg ze ineens mega uiers en toen was binnen het uur dylan geboren, dus ja, zeg het maar maar verder gaat het goed met haar, haha yuma houd haar nog een beetje in beweging
Jolanda,hij zal nog wel veel voller moeten hoor vrees ik Maar dat kan ook best vlug gaan....
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-11 22:36
ja ik weet nog wel van vorig jaar hoe vol hij moet, maar in 2,5 uur vond ik dit toch best een hele verandering, nou ja de foto's zijn niet zo best, zou er rechter onder moeten maar juf was shaggie
adaya_
Geplaatst: 15-05-11 22:37
ohh spannend! ik lees ook even mee:D
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-11 22:38
leuk dat je meeleest horsefan , dit gaat vást niet erg lang meer duren