ik ben benieuwd! Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ik ben benieuwd!
die wil ik zeker zien als hij wat groter is, zal zeker een heel mooie vent worden
Wat een léuk beest! Ik ben gek op friezen en op buckskin-kleurtjes. Helemaal mijn ding
Benieuwd hoe hij d'r op zn 4 gaat uitzien
Amigo_tje schreef:HEBBEEEEEEEENWat een léuk beest! Ik ben gek op friezen en op buckskin-kleurtjes. Helemaal mijn ding
![]()
En ja, vader kan wel kloppen. Ik liet oit es uitrekenen mocht ik ooit een cremello op mijn friesje zetten, dan had ik 70 % kans op een buckskin, 23 % op smockey black en dan 7 % nog iets...
Ik vind em iig zaligBenieuwd hoe hij d'r op zn 4 gaat uitzien
Peterina schreef:Amigo_tje schreef:HEBBEEEEEEEENWat een léuk beest! Ik ben gek op friezen en op buckskin-kleurtjes. Helemaal mijn ding
![]()
En ja, vader kan wel kloppen. Ik liet oit es uitrekenen mocht ik ooit een cremello op mijn friesje zetten, dan had ik 70 % kans op een buckskin, 23 % op smockey black en dan 7 % nog iets...
Ik vind em iig zaligBenieuwd hoe hij d'r op zn 4 gaat uitzien
Als je Fries zuiver zwart gefokt is en geen vos draagt dan is het met Ismir: 50% smokey black en 50 % valk ... iets anders is niet mogelijk.

ben ook erg benieuwd hoe die eruit ziet als 3 jarige!
)