ja klopt had hem in je profiel gezien. ik hoop wel dat ze van knuffelen houden, alles wat naar milan komt krijgt een knuffel van hem ik ben hem nu hard aan het leren nooit achter een dier aan te lopen
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-10 23:53
De meeste zijn heel betrouwbaar, maar het blijven paarden ook al zijn ze klein,..maar wij zijn zelf wel streng,ze mogen er niet achter aan rennen,dus dat leer je goed en ik heb alleen mijn Drakie Kaylee die stampt hem zo de grond in,... die is iets te enthousiast en denkt dat alles wat klein is om mee te spelen is,....doet ze ook bij de honden Sterker,..ze denkt dat ze een hond is,..maar als ik erbij ben komt dat goed,...
Zeker onze hengst is heel lief en betrouwbaar. Milan mag wel een rondje op Pepper rijden dan,zal hij vast leuk vinden
ja dat gaat hij geweldig vinden. en we blijven er toch bij. je hebt met kinderen en dieren temaken en die blijven onberekenbaar. en als het tegeveerlijk wordt til ik hem gewoon op.
Yuma heeft een hele goede transfer aanbieding gehad Hij gaat verhuizen naar Jolandje hier ook op bokt,..ze komt vast nog wel even iets zeggen hier
Wij zijn blij dat ook hij zo'n goed plekje gaat krijgen en wensen Jolanda heel veel geluk en plezier met onze mooie Yuma
jolandje
Geplaatst: 24-12-10 00:11
dankjewel san, ik ben superblij met yuma , hij gaat het bij ons vast heel erg naar zijn zin krijgen met een harem van drie lieve dametjes en als hij wat ouder is zal het fantastisch zijn om hem als papa van onze veulens te hebben, tot die tijd gaan we lekker spelen