Ik wissel met een paar dagen meestal. Nu zit er niks op. Net waar ik zin in heb.
idefix4
Geplaatst: 24-06-10 19:59
Wouw, mooie aanvulling weer joh! Mooi beestje! Je maakt hem al wel fijn eigen met mensen. Sam heeft die aanpak wel gemist volgens mij. Hij kwam pas in de hand toen ie anderhalf was en volgens mij was ballen er af en reizen niet de beste manier om met mensen in aanraking te komen. Die is echt uit de kudde geplukt en bij een handelaar terecht gekomen, tot ie bij mij kwam dan.
Op pagina 7 staan ze opnieuw. En daar staat ook een update met de foto's van gisteren.
Mirkim
Geplaatst: 25-06-10 16:48
Dan moeten we nog 3 jaar wachten totdat we rijfoto´s van jullie zien..... Wat een plaatje!! Op de grond zijn jullie al een prachtige combinatie, op z´n ruggetje zal minstens net zo mooi zijn! Veel geluk!!!
Wat een heerlijke foto's weer, het is en blijft een genot om te zien. Afwisselen qua nagelkleur is prima, maar dat flesje geel gebruik je beter om dingetjes mee te markeren, niet om op je nagels te smeren igg
Marjolein had hem samen met zijn mams even in de binnenbak gedaan zodat ik hem goed kon zien lopen. Dat liet hij zeker zien maar helaas was dat te dichtbij voor mijn lens. Ik kan het dus niet met jullie delen
Galopperen kan hij echt er ook erg goed en dat heb ik er wel op gekregen! En ja, hij had flink in de mest gerold.
En toen Marjolein en ik het erover hadden dat het wel heel erg warm was, kwam Dylano zo aanzetten: http://i28.tinypic.com/rvwvhs.jpg "Probeer het anders hiermee eens?"