een veulen past zich aan aan de baarmoeder.
vind de reacties een beetje.. tja uhh not done

Ik vind het leuk, leuk om een andere combi te zien. ik vind hem goed gelukt!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nessah schreef:Leuk veulenProbleem van de kruising zie ik niet. Hoeveel haflingerXarabier zie je tegenwoordig wel niet? Ook 2 totaal verschillende beestjes, maar de kruisingen zijn vaak erg mooi
Jolandaa_ schreef:Als zou je de combi andersom doen dan krijg je nog geen problemen.
_helga_ schreef:Jolandaa_ schreef:Als zou je de combi andersom doen dan krijg je nog geen problemen.
niet altijd hoor!![]()
wij hebben laatste nog een veulen gehad die was helemaal vergroeit omdat die bij de vorige eigenaar door een te groote pony was gedekt.
veulen dus laten inslapen, de baarmoeder van de moeder was helemaal uitgescheurd omdat het veulen te groot was veulen dood en moeder bijna dood.![]()
doe mij maar een normale kruising!
Sientje schreef:Tragisch dat dat is gebeurd maar het lijkt me juist in dit topic helemaal niet van toepassing aangezien niet de vader maar de moeder de grote was.
Ik vind het een mooi veulen!
Nessah schreef:Leuk veulenProbleem van de kruising zie ik niet. Hoeveel haflingerXarabier zie je tegenwoordig wel niet? Ook 2 totaal verschillende beestjes, maar de kruisingen zijn vaak erg mooi
Leuk veulen en inderdaad.. Kindje zit er niet op op de 2e foto,hangt aan de vader (?).
NHevaVD schreef:sherwood, omdat deze 2 veulens nu pech hadden wil nog niet zeggen dat dit diertje dat ook krijgt. Wie weet groeit 't prima uit! Oordelen kan pas zodra 't veulen een leeftijd bereikt heeft waarop je dat kunt zien, lijkt me