Bij het lezen van de titel van je topic dacht ik: huh? Frummel? Is dat een nieuwe rage of zo? Maar na de foto's te zien snapte ik m. Leuk gedaan en ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten.
zorro2004
Geplaatst: 03-06-10 21:37
Geweldig om te lezen..... Maar ik denk dat de frummel wacht tot maandag.... Dan hebben ze bij de AH beesies en daar wil ie mee spelen ( ik zag er al verschillende langskomen)
Haha, erg leuk verhaal! Ik dacht bij de titel even dat het om zo'n groot horzel-vang-ding voor in het weiland ging ofzo... Maar het kwartje viel gelukkig snel! Zal voor je duimen dat frummel het een beetje te warm krijgt in die buik met dit weer en er dus maar snel uit wil. Succes!
lotte_2
Geplaatst: 03-06-10 21:49
Leuk verhaal. erg origineel
Enne je veulentje moet waarschijnlijk met de F beginnen? Dan noem je hem toch F.....L
Ooh wat spannend! En een leuk verhaal over je Frummel. haha.
Ik ben benieuwd. Maak je weer z'n geweldig verhaal als frummel eruit begint te kruipen
Aukelizzy
Geplaatst: 03-06-10 22:19
Als het aan moeders ligt duurt het vast niet lang meer. Ze is Frummel vast zat. De melkbar is alvast geopend..Daar reageren Frummels altijd op . Let maar op hij kan zijn honger niet lang meer in bedwang houden en komt snel op de melkbar af.