ik zit al jaren te dromen om nog eens Egyptisch zand tussen mijn tenen te voelen. Ze moet hem eruit poepen voor ik vertrek

Ari je mag altijd komen kijken dan als ik weg ben.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Krissie0 schreef:Dat vind ik een beter idee aangezien het hier al 3 dagen snertweer is![]()
![]()
Ahhh toe Audrey we gunnen het jouw zo om het veulen geboren zien worden dat wij wel voor jouw en je manneke in de plaats naar egypte gaan.
Neen je hoeft ons niet te bedanken doen we graag voor je

haha wil de primeur dan é.Eponastable schreef:Nee hoor Ari, je mag dan zeker langskomen... dan stuur je ze mij eerst wel door é voor je ze posthaha wil de primeur dan é.
Pfff hoop op vannacht. Gisteren was ze zo zenuwachtig en vanmorgen stond haar buik nogal heen en weer te springen...
Die kleine maakt daar nog een feest van in haar buik!
nee denk wel dat er pc's zijn, soort van internet café. Eponastable schreef:Ik heb niet veel keuze eigenlijk... of zwart of schimmel of misschien iniminie kans op vos.
Maar je weet natuurlijk nooit... Frost heeft blauw in zijn oog, een brede bles en volgens sommige is dat een splash gedoe maar daar kan ik niet over oordelen nu.
Zijn eerste veulen was wel bont.
Hoop op een mooi effen zwart veulen