Vandaag Joop van Uytert bij ons gehad en die was zeer te spreken over Flying, dus ook op 1 en 3 april mogen wij Flying presenteren. Ditmaal op de hengstenshow bij van Uytert
Vandaag Joop van Uytert bij ons gehad en die was zeer te spreken over Flying, dus ook op 1 en 3 april mogen wij Flying presenteren. Ditmaal op de hengstenshow bij van Uytert
Wow, dat is een veulen om trots op te zijn. Op de hengstenshow bij Kuipers werd omgeroepen dat Amazing Star zijn bruine kleur doorgeeft. Maar dit is een mooie vos.
Een goed paard heeft geen kleur Hadden zelf ook een bruine verwacht, maar misschien volgend jaar!
suusantana
Geplaatst: 17-03-10 19:52
Lilliputter schreef:
Een goed paard heeft geen kleur Hadden zelf ook een bruine verwacht, maar misschien volgend jaar!
Daar ben ik het uiteraard helemaal eens. Vond het ook een erg vreemde uitspraak op de hengstenshow. Ik ben in afwachting van een Vivaldi uit mijn Tuschinski merrie, denk dat dat ook een vos wordt.
Suzanne F.
Geplaatst: 17-03-10 20:16
suusantana schreef:
Daar ben ik het uiteraard helemaal eens. Vond het ook een erg vreemde uitspraak op de hengstenshow. Ik ben in afwachting van een Vivaldi uit mijn Tuschinski merrie, denk dat dat ook een vos wordt.
Jeetje wat een lijnenteelt!!
Charly1989
Geplaatst: 17-03-10 20:17
Ik denk dat ik verliefd aant worden ben
Ik denk als er bij ons veulentjes geboren zouden worden op stal dat k de hele dag zou gaan zitten kijken als ze buiten lopen Met fotocamera in de aanslag dan natuurlijk..
Heerlijk die foto's dat ze samen precies hetzelfde kijken! Precies zn mama!
Diortje_vds
Geplaatst: 18-03-10 10:56
Oooh wat leuk LP, dan zie ik hem in levende lijve, wij plannen van de 1e te gaan, eerst nog werken tot 17u en dan de ring in Brussel op richting Heerewaarden, ik ben benieuwd om hem te zien!! En Crespo wil ik ooook heel graag zien