Nou vrees eigenlijk dat Paulien dr benen nog even stijf op elkaar houdt, haha maar we zullen zien, zal straks rond 12 uur nog even een ronde doen, en verder niet teveel storen, misschien floept Snowflakeje er dan wel zo uit
Paulien luistert gewoon hihihih champie eerst of zo om beurten eerst 1 veulen bij champie, paulien aan de beurt en dan tweede veulen bij champie wordt het dubbel feestje hihihih
Overdag ben ik een wandeld lijk. Maar dat komt omdat ik snachts op de cam kijk, en ik kan slecht tegen snachts wakker worden. Slaap tegen uur of half 2, en om half 8 klaar wakker.
Maar savonds ben ik er gelukkig goed bij, en dat vind ik het belangrijkst, en ach is maar voor een paar dagen. Als het niet meer wil, hulp genoeg
Pipi
Geplaatst: 13-02-10 22:57
Het is idd wel slopend zo'n aanstaande geboorte. Tussendoor maar proberen wat bij te dutten En hopen dat ze je niet té lang in afwachting laat (en ons ook niet )
Paint-horses
Geplaatst: 13-02-10 22:58
Maar je hebt ook nog een paar merrie's staan die straks je ook nodig hebben Ik zou denk ik helemaal niet kunnen slapen ik word hier al helemaal gestresst van hahahah
Haha nouja ik ken mezelf, als ik het echt niet vertrouw ben ik op stal. Dat heeft al jaren geresulteerd in halve nacht op stal (paar uur) en dan veulen. Dus hoop natuurlijk dat het bij de 1ste 2 ook zo gaat. De laatste 3 merrie's worden moeilijker
Je hebt wel overal ongeveer 30 dgn tussen zitten had je ze niet allemaal tegelijk kunnen doen had je misschien want minder slapeloze nachten opgeleverd hihihih
Van Paulien en Greta weet ik wat ze doen, qua uier, gedrag, onrustig e.d. De andere 3 niet, en met 1ste veulen willen ze je nog al eens voor de gek houden