Nimber schreef:heel veel succes en sterkte. Ik duim ook heel hard mee dat alles goed gaat. Aantal jaren terug had ik helaas een dode 2 ling en een merrie die op sterven na dood was. Ik zou denk ik van ellende niet weten waar ik het moest zoeken als ik er achter kwam dat ik weer een merrie had met een 2 ling
Als je het eerste verhaal van Champie leest zie je dat ze ook op sterven na dood was van de vorige tweeling
dus hoe denk je dat ik me nu voel? ik heb het dus ook niet meer! Champie is heel speciaal voor mij (heb haar zelf gefokt en na het overlijden van haar moeder (6 weken na de geboorte) en een zware operatie (toen ze een dag oud was) haar geheel met de fles groot gebracht, ze is altijd mn zorgen kindje geweest en heeft veel pech gehad in haar leven, haar levens verwachting zou niet meer zijn dan 1 jaar! en mijn meisje is nu 14 jaar!!! hier wat foto's van Champie 4 dagen oud, in Utrecht(waar ik toen zelf studeerde en heb geholpen bij de operatie) na de operatie waar 16 cm endeldarm is verwijderd(Champie was toen het tweede veulen van Nederland wat daaraan geopereerd werd, maar de eerste die die zware operatie overleefde). benen in het gips omdat ze te zwak waren en haar oogleden opgenaaid omdat die niet goed open bleven.

hier wordt Champie zelf geboren:(ik ben degen achter de camera en Koos Bakker heeft haar op de wereld gezet)

Citaat:
Je hebt zeker altijd een deken op dat ze zo mooi wit is
Hoe is het daar nu, gaat alles nog goed?
ja ze staat altijd onder een deken