goh, ik kom ook binnenvallenwat leuk zo'n webcamepaardje draagt staart wel wat af, dus wie weet vanavond?
nou ik ga even een feestje vieren bij mn paardje, hele taart in elkaar geflanst vandaag, noujastop de kurk er weer even in aubsucces
Hoe kan je bij andere cams zien of merries een high alert hebben zonder ze allemaal aan te moeten klikken?
ze zwiept ook meer met haar staart en houd deze van haar lichaam af.. (zoals al eerder gezegt werd )dus denk dat het vanavond of vannacht wel komt
dit wordt gewoon erg!had allang klaar kunnen zijn met mijn huiswerk, alleen nu ben ik nog niet eens begonnen alleen omdat ik zoo verslaaft ben aan die cam
Nou de foto`s die ik vanmiddag gemaakt heb.Uier is nog steeds lekker vol, ziet er nog steeds niet uit, melk is nog steeds waterig:Even in een linkje, een mega "ik-ben-er-klaar-voor" kling:http://www.iersetinkers.com/bokt8/joy042302.jpgEn mevrouw even lekker aan de grasjes... Welke buik? Ik denk zelf vannacht, of morgennacht (maar hoop natuurlijk vannacht )
Haha Knappe Joy Morgenavond kan ik niet kijken, dus vanavond/vannacht moet je dat veulen er echt even uitpoepen hoor!
spannend nu Mariska ook denkt dat het vannacht zou kunnen komen... moet morgen werken, drukke dag, dus hoop dat Joy niet midden in de nacht kiest
stille meelezer hier, ik ben verliefd geworden op joy geloof ik! hahawat een schatje zeg, kom er maar snel uit veulentje!
haha ja we zitten allemaal weer klaar.Ga zo met manlief vampire diaries kijken maar gluur af en toe eens naar de pc in de andere kamer.