sms van cyn gehad het is er nog niet kamillia heeft flinke weeen en gaat steeds liggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! **************************************************************** WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK ZO BLIJ O PLEASE LAAT ALLES GOED GAAN!!!
Ik ben zelf wel benieuwd of het niet tegengehouden wordt door de aanwezigheid in de stal. Ik weet van anderen dat ze echt pas in de buurt komen als er al een blaas te zien is, zodat het paard het niet meer tegen kan houden. Hoe is dat bij jou merrie's marialva?
hmz, eerst in 2 minuten tijd van 2 mensen dezelfde update en nou niks meer?
ben heel benieuwd hoor..
Marleen74
Geplaatst: 19-02-10 09:18
Dat was een zware nacht voor jullie.... Ik ben nou wel heel benieuwd of alles goed verlopen is??? Niet ongeduldig bedoelt hoor.....leef gewoon mee
JaBa
Geplaatst: 19-02-10 09:30
Ik hoop ook dat het veulen er is, maar uit ervaring weet ik, moest het echt begonnen zijn, dat het veulen er dan zou moeten geweest zijn toen Champie aankwam. Drie kwartier is namelijk al zeer ruim voor een paard om te bevallen! Als een paard er zo lang over doet, dan is het ofwel vals alarm, ofwel is er iets mis. Ik hoop natuurlijk op het eerste!