mooney schreef:Bedankt. En inderdaad alles op z'n tijd, er komt vast op het juiste moment een passend paardje op je pad. Maar eerst even de boel laten bezinken en genieten van de Shetjes
Ja precies!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kan niet wachten tot ze hem leveren en ik dat horrording van zondag weg kan doen...

Wel ontzettend mooi om te zien!
Ze zweette zo onder die manen en bleeef maar schuren eraan. Dus was er zelf al redleijk klaar mee en het maakt haar toch niet uit hoe haar haar zit. Dus net de schaar er door getrokken
) :

Dus binnenkort mooi verhuizen en groeien
Die nacht heeft Kirs de omheining compleet gesloopt (zonder enig geluid te maken en geen beschadigingen aan zichzelf, best knap
), dus 's ochtends lagen ze lekker met zijn allen te pitten in 1 weiland. Ondertussen is de omheining weer gemaakt en afgelopen nacht hebben we Kirs en Pas opgesloten op stal terwijl Vu met haar vrienden buiten blijft en dat gaat wel goed. Overdag is er ook geen probleem, dus lopen ze gewoon allemaal buiten. Vu hinnikt heel af en toe, maar verder gaat het heel goed.
heeft ze een kruintje in het midden zitten?
Fijn dat het dan nu wel goed gaat als ze snachts op stal staan. Wordt wel weer beter 
(ja misschien een beetje smal, maar verder nog geen naarling-kenmerken vanaf dit uitzicht
)
Mooie foto's zo bij die bloesem. En leuk dat ze zo gek is op zeiltjes, dan heb je al een deel van de schriktraining doorlopen
Ze is er echt niet van onder de indruk. Leuk!
En in je andere post ook lekker op de wei. Hij ziet er goed uit!
Maar ik begrijp wel dat je het gedaan hebt hoor. En je moet je niks aantrekken van die stal eigenaar... Als hij zich niet aan de afspraken houdt dan ligt het probleem toch echt bij hem zelf.
Maar stond uiteindelijk wel heel braaf stil en na een aantal weken niks weer eens even over de weg gewandeld.
Geen stap verkeerd gezet 

Een verhuizing op komst waar ze lekker op de wei mag. Super.
Gelukkig mist Vu mams niet al te erg.

Balen dat ze nog niet zo hard groeit!
Die shetjes zijn schattig!
En hij is ook al echt stoer met dat zeiltje en wandelen!
Maar gelukkig heeft ze nu geen jeuk meer! Wel gek dat ze zo'n jeuk heeft, zal ze geen exceem hebben?
Dus vanaf vandaag officiëel naarling
En als ik deze twee foto's nu naast elkaar zie moet ik zeggen dat ie wel heel veel op zijn mama lijkt!