70 hartslag is normaliter erg hoog ja, maar als je je bedenkt dat madame hoogzwanger is vind ik 70 rust acceptabel, ga ervanuit dat de hartslag tijdens de bevalling wel rond de 100 kan gaan liggen, als t niet hoger is..
Girassol
Geplaatst: 04-10-12 12:20
Weer een hoop pagina's erbij, maar nog even wachten dus
WGNJ1996
Geplaatst: 04-10-12 12:22
Hopelijk komt het goed! Ik ga duimen! Hoe is het nu met haar? we wachten af!
Ik had een paar dagen niet gekeken, na ongeveer 20 pagina´s te hebben gelezen... Helaas nog geen beeb,, maar wel fijn dat je medewakers heb gekregen kan je lekker bij tanken s´nachts..
Hartslagen zeggen mij niets, maar ik hoop voor ts en fewie dat er maar gauw een veulentsunami mag komen!!
Voor de meekijkers : we hebben even slecht bereik. het apparaat kan daat niet zo veel aan doen want het is net als met stroom wij regelen de voorzieningen van 3G netwerk niet dat doen de providers. Het aanbod aan netwerk in de omgevind van Fewie is heel laag op het moment dus we zijn hard bezig om hem in de licht te houden ..
Excuus maar we moeten heel grote beelden door een heel klein beetje bereik gepropt krijgen dus dat is nogal een klucht.
Op Wifi draait dut zyzteem zonder sotoring maar de Wifi is niet in de stal beschikbaar op die locatie dus we zijn even aan 3G (waar je telefoon ook mee op internet gaat) overgeleverd.
Status nu HR 72 oogt redelijk rustig wel druk met de staart ziepen eet af en toe een beetje..
Ben heel benieuwd, heb wel eens een 1 maand over tijd veulen gezien, ook een 1 1/2 maand, maar 5 maand , nee....Hopelijk istie niet te hard doorgegroeid, anders kon het nog wel eens lastig gaan worden voor moeder
ik vind het wel erg interessant om zo te lezen en dit is toch echt topic voor haar,, misschien komt er straks wel een anderen topic als veulen geboren is
Shani_1984
Geplaatst: 04-10-12 14:13
Rubber_Duck schreef:
Jongens, nog niet.. Wat een gel*l door het topic zeg, is het niet verstandig een kletstopic te maken?