lexa: Die van jou zijn ook ontzettend mooi!

Dat geeft wel weer een beetje meer hoop.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lexa schreef:Leuk dat je de foto hebt!
Als je iets wil weten over tweelingen,mag je altijd vragen.
De mijne zijn gezond en hebben geen groei achterstand,maar het is wel een intensieve klus geweest!
spatter schreef:wat je vooral goed op de foto's ziet is dat de linker zowel naar rechts als links uitzakt terwijl de merrie rechts alleen links uitzakt en rechts gewoon rond is
het is behoorlijk vol in die buik
lexa schreef:Mijn merrie heeft niet geleden van de bevalling,de veearts heeft ze er staand uitgehaald,als we er niet bij waren geweest was de bevalling wel gelukt beide veulens lagen goed!
Gelukkig waren wij met 8 mensen en die hebben er ook voor gezorgd dat de veulens hulp hadden met staan en drinken,twee mensen per veulen,ik was echt in shock ik wist het namelijk niet.
Het grootste veulen is niet altijd de sterkste!
Misschien nog een tip mijn kleinste veulen had het erg koud de eerste week en daar gaat veel energie in zitten dus probeer of je van die kleine dekentjes kunt regelen,van harry 's horse heb je die.Hoop dat het bij jou net zo goed gaat als bij mij!
MiSz_SaNdY schreef:*******************update**************************
Het alarm is zojuist afgegaan en bleef loeien
cyn is onderweg
of het is al geboren of kamillia is bezig
het gaat dus over kamillia !!!
ik helemaal blij das 1 zorg minder ook voor cyn die natuurlijk ook zwaar geschokt is over het veulen van joto en natuurlijk champie op knappen
nou ik weet niet hoe t nu met de wakkere bokkers is maar ik kan nu niet meer slapen![]()
![]()
![]()