heb vanochtend om o6.00 uur nog ff gekeken maar gelukkig nog niks, heb dus nog niks gemist.....is voor mij ook de eerste keer dat ik zo intensief mee kijk...maar blijft het leuk vinden, ja ook ik en m'n vriend zijn geloof ik ook een beetje verslaaft geworden....hij vraagt het standaard iedere ochtend en is het veulen er al???
ja ook ik en m'n vriend zijn geloof ik ook een beetje verslaaft geworden....hij vraagt het standaard iedere ochtend en is het veulen er al???
Hier ook! Terwijl hij eigenlijk bang is van paarden en zich er absoluut niet in interesseert krijg ik ook regelmatig "en? is ie er al?" Hopelijk maakt Joy snel een eind aan ons wachten want het wordt nu wel héél spannend hoor!!
Anoniem
Geplaatst: 26-04-12 09:26
Ik vind het juist nog heel normaal dat Joy nog niet is bevallen. Hier houden we de regel aan van 11 maand een half dracht, wat over het algemeen wel klopt. Er zijn er die op 11 maand bevallen, maar meestal doen ze er nog 2 weken bij. Volgens onze rekening hier is ze dus nu 1 dagje overtijd, wat we nog normaal vinden. Alsnog, het mag inderdaad er wel eens beginnen uitkomen
@Ts: Is het misschien niet handiger om de staart(wortel) in te vlechten ipv een staartbandage om? Ik had een staartbandage omgedaan en de da was daar helemaal niet zo blij mee . Kan snel afknellen, afzakken, broeien etc. Invlechten is dan net zo effectief en niet zo gevaarlijk