Spannend hoor! Hopelijk zet het door bij dr, het is er mooi weer voor
My_Chimanga
Geplaatst: 15-03-12 19:02
Haha, dat de banden slapper worden is toch echt wel een goed teken, maar ook dat kan zo nog een aantal dagen blijven hoor! Bij ons hebben ze het alarm om gedaan toen de banden slapper werden, maar ook zij staat al weer bijna een week met dat ding..,,! haha
He jee wat waardeloos dat je zo nabloedt. Hopenlijk is dat het enigste en heb je geen pijn (weinig) als de verdovingen zijn uitgewerkt.Deze aktie zal in iedergeval geen goed doen voor je welverdiende wallen. Sterkte met je bekkie. Ohh bandjes zakken...duimduimduimduim enzovooortzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
horzlover
Nou Iris, het weer is mooi genoeg om je veulie vandaag de buitenwereld te laten zien
Espie
Geplaatst: 15-03-12 19:44
ach dat is niet zo fijn beterschap met je kies iris moet het nu nog maar even vast houden. kan je meschien vannacht even slapen. om de napijn tevergeten
Net de paardjes naar binnen gehaald en uiteraard weer bij Iris gevoeld. Er komt nu voorzichtig zucht voor het uier, in het uier voel ik achteraan en aan de buitenkant een soort van spons, weet niet goed hoe het anders te omschrijven, het is een massa maar niet hard maar ook niet superzacht, tepels staan nog naast elkaar en uier is ook absoluut niet gevuld....voordat iedereen vannacht niet kan slapen Banden zijn wel slapper geworden, haar kontje heeft echt een andere vorm gekregen. Ik heb er foto's van gemaakt en tot mijn verbazing is het daar goed op te zien.
Ik ga jullie even lekker pesten want ik ga eerst uitgebreid douchen voordat ik de foto's op de pc ga zetten en ga uploaden.
Laatst bijgewerkt door Bassenqua op 15-03-12 21:52, in het totaal 3 keer bewerkt