Geplukte kip Amara

En de kudde
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nogmaals sterkte!!
Heb ook een video waarin ze onwijs loopt te etteren
Het is een ontezettende knuffel en lief paard maar er zit wel behoorlijk een kop op
)

Eigenwijs koppie

ik heb er misschien over gelezen maar bij welke opfok staat jouw veulen?
ze ziet er goed uit! Heb je ondertussen al meer duidelijkheid over het transport? Gaat dat transport eigenlijk voor 1 paard of zijn dat een paar paarden samen?
Citaat:Janine schreef:Het gaat opzich wel goed ja. Fotograferen en de shetjes leiden me wel beetje af. Ik mis haar wel echt hoor, vorige week stond ze op zondag nog met Sientje te stampen in de waterbakken..

D'r oogje is echt prachtig
Er is niks mooiers dan een blauw oog met donkere eyeliner.. Ik ben fan
En dat happen.. hoort bij veulen zijn denk ik
Jeetje wat zal jij geschrokken zijn zeg!
Arme Ravi... Hopelijk heeft ze er geen trauma aan over gehouden
Gelukkig vielen de verwondingen mee... Wat een nachtmerrie!
Dat trekt heus wel weer bij. En ook als volwassen paarden zijn er verschillen in hoogte en bouw hè, zelfs binnen hetzelfde ras. Dat heeft niks met jou te maken! Komt wel goed 

hoort een beetje bij het gedrag van een naarling denk ik :’) al heeft Nova het nog niet gedaan. Maar die heeft dus wel een handje van speels steigeren aan het halstertouw. Dus daar moeten wij mee aan de slag :’) Silly1972 schreef:gewoon consequent zijn en er zo min mogelijk aandacht aan besteden.
Goed gedrag belonen met een kriebel en je stem, slecht gedrag negeren of waarschuwen en wegduwen.
Hoort inderdaad bij de leeftijd.
Die van mij vertikt het nog steeds om zijn halster om te laten doen, terwijl hij dat altijd gewoon normaal gedaan heeft, maar ja, kan nog steeds overal aanzitten en hoefjes optillen enzo