Puchje schreef:Ik kijk ff niet meer. Kan t bijna voelen.Ik kijk ook telkens 2 seconde en dan snel weer weg. Het is een goede leer dat veulentjes niet altijd op de normale manier geboren worden
Nuage schreef:Ik duim voor de DA. Je kunt het! Zolang ze het nog probeert heb ik hoopWat een kracht moet dat kosten. Respect...
moyra schreef:Puchje schreef:Ik kijk ff niet meer. Kan t bijna voelen.Ik kijk ook telkens 2 seconde en dan snel weer weg. Het is een goede leer dat veulentjes niet altijd op de normale manier geboren worden Pfoe, ik dacht "leuk, zie ik ook een keer een bevalling bij een paard..." vreselijk dit
Ik vind het er allemaal zo naar uit zien, lopend een veulen proberen goed te krijgen...Respect voor da
Ik heb ooit een Amerikaanse dit zelf bij haar merrie zien doen. Die stond te wroeten en te doen joh. En toen opeens een veulen. Dus ik hou hoop.
Nuage schreef:Gaat Gerard het nu proberen ivm meer kracht en langere armen?Samen zo te zien. Helpen trekken?
De DA voelt dus wel een voetje/hoofdje en probeert het recht te krijgen. Veulen ligt vrij zeker niet compleet hopeloos. Duim, duim, duim