Die hoefjes zijn inderdaad niet helemaal fijn. Komt dat nu alleen door de overdracht, of heeft het te maken met de verwaarlozingen voordat jij haar kreeg (in vitro tekorten)?
Mioux nee Takoda komt over een paar maandjes te koop. Maar daar wil ik nog helemaal niet mee bezig zijn, ik ga eerst genieten van de kleine man.
Ze lopen buiten en ik ben blij Wat een verschil al met gisteren. Zijn voorbeentjes staan vrijwel recht, zijn rechtervoetje zet hij al veel beter op de voet neer en zijn achterbenen zet hij er ook veel beter onder. Hij gaat ook om iris heen rennen met gekke bokkesprongen dus voelt zich ook goed. Wat een opluchting.
Wat een lieve naaktfoto's. Wel logisch dat hij niet op zulke hoefjes kon staan inderdaad! Gelukkig gaat het nu beter! Nogmaals heel erg gefeliciteerd en je hebt alle aandacht meer dan verdiend na het opknappen van de dame en het wachten op de beeb!
Ik had vandaag een filmpje willen maken van Takoda maar ik raakte onverwachts naar Jolanda toe om haar te helpen met het veulen wat er een paar uur geleden geboren is Ik moet dus al het werk nog doen en jack is werken dus ik weet niet of dat nog gaat lukken vandaag. Ik doe mijn best maar beloof niks.
Pumpkins
Geplaatst: 24-04-12 15:54
Vivian__ schreef:
Tietstippels
Ik weet niet hoe het met jullie zit... Maar ik wacht alweer op nieuwe foto's hoor Kom maar op met die bokkensprongen