Ik ben 4 april jarig, maar 1 april lijkt me voor een veulen toch een leukere datum. (als kind lijkt me het dan wel weer vreselijk.) Dus hup Iris, vannacht gooi je hem even na middernacht eruit.
Lukka
Geplaatst: 31-03-12 13:43
Haha, ik zag overal 'gefeliciteerd' staan dus ik dacht dat het veulen er al was. Dus niet. Je laat ons wel erg lang wachten hoor Iris!
AnneJa
Geplaatst: 31-03-12 13:46
Kandor schreef:
Haha, ik zag overal 'gefeliciteerd' staan dus ik dacht dat het veulen er al was. Dus niet. Je laat ons wel erg lang wachten hoor Iris!
+2 Ontdek net pas part two, maar we zitten alweer op pagina 67 en nog geen veulen !!! Komt dat wel goed?!?! Prachtige pony is het trouwens nu, voor jullie en ook de komende tijd...
haha iedreen die jarige is gefeliciteerd. men wat duur het lang met iris... al van bericht een volg ik het... vanavond moet ze even wachten hoor want dan ga ik naar de bios
Tja, des te harder we gaan des te groter de kans daarop is. Maar ik vind dat het veulen gewoon maar op 1 april geboren moet worden, het is immers al een echte grapjas. Maar anders moet hij het nog maar even uitzingen tot woensdag, dan is hij tenminste op mijn verjaardag jarig.
Happy16
Geplaatst: 31-03-12 18:37
AnneJa schreef:
Kandor schreef:
ik ook al Grrrrr
Luxorvalkje
Geplaatst: 31-03-12 18:43
Ik zie ook redelijk vaak gefeliciteerd staan en dan denk ik , maar daarna weer .
Misschien zo'n duikpak voor paarden proberen? Zet wat meer druk erop?
Nee hoor, ik meen het niet. Maar WE WACHTEN AL ZO LANG!