pff nou ik moet naar school lola moet dat veulen nog maar ff in haar buikje houden
Aniikaa
Geplaatst: 15-04-10 13:14
Ik dacht na ineens zoveel pagina's erbij dat er wel een veulentje zou zijn! Maar pff.. nog steeds niks Het is spannend en wacht nog steeds af, hopelijk komt er een super gezond veulentje ter wereld!
Ze staat lekker te slapen/dutten en van der rust te genieten
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-10 13:32
Ik was even weg om lekker te lunchen (niet zo heel ver weg hoor ) en gelijk 5 pagina´s erbij en meer als 130 viewers
Ik had toch gezegd dat ze een dutje ging doen voordat ik wegging haha . Ze doet altijd een dutje rond deze tijd. Ik werd wel op de hoogte gehouden en zou binnen 5 min thuis kunnen zijn, maar het was echt een dutje haha . Ze ligt al een tijdje niet meer zo lekker als ze ligt.
Sorry voor mijn foppaardje . Maar binnenkort zal het toch echt voor echt zijn maar dan zal ik ook meer update´s plaatsen als ik echt wat anders aan haar zie.
Dank jullie wel!! Ik kijk ook altijd op marestare.com Ook bekend bij iemand?
Sientje
Geplaatst: 15-04-10 14:20
Ik lees de hele tijd 'prachtig' ipv 'drachtig' boven het filmpje De titel zou ook prima 'Prachtig drachtig mini paardje Lola' kunnen zijn, want wat is dit geweldig om te volgen. Ook ik tuin met regelmaat in dr foppraktijken. Maar nu zal het écht niet lang meer duren.... toch?
Ja, ze had me ook liggen hoor! Toen ik haar daar zo zag liggen en af en toe zo gelijk een stuiptrekking, dacht ik, ja, die heeft voorweeën, nu zal het echt niet lang meer duren. Maar daarna staat ze gewoon op en niets aan de hand, staat ze zo nog wat te soezen! Ze houdt er echt wel de spanning in hoor!!!!
Eindelijk zie ik der live...of beter gezegd alleen haar kont zie ik nog... Ik vind haar nog best rustig....niets raars, denk niet dat het vandaag zal worden...jammer... :-( Maar goed veulentje moet alleen geboren worden als het daar klaar voor is.