Heel veel sterkte met de bevaling en ik zal duimen dat alles goed gaat (net als heel bokt denk ik)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
knooopje schreef:ik vind het ook super spannend!en wens ts ook al het goeds toe,maar het is heel iritant als je wilt weten wat de laatste nieuwtjes zijn over de merrie,en je moet eerst 10 pagina's doorspitten met reactie's zoals spannend,zijn ze er al?
al wat verandert?
iedereen bedoelt het goed op bokt.
en er is een hk topic aangemaakt.
_Kimmm schreef:knooopje schreef:ik vind het ook super spannend!en wens ts ook al het goeds toe,maar het is heel iritant als je wilt weten wat de laatste nieuwtjes zijn over de merrie,en je moet eerst 10 pagina's doorspitten met reactie's zoals spannend,zijn ze er al?
al wat verandert?
klik bij de ts op geplaatst bij haar berichten zie je al haar berichten
Nicole288 schreef:Dit is de laatste modopmerking hierover, wie nu nog doorgaat met reacties zoals hieronder beschreven zijn kan maatregelen verwachten, het kan toch van niemand de bedoeling zijn dat het topic op slot gaat, als iedereen volgens de regels post kan dit voor de kraamstal waardevolle topic gewoon open blijven.
Reacties als "duim duim" en 'Spannend!' voegen niets toe en zijn oneliners die simpelweg niet mogen. Als mensen willen bijlezen of er nieuws is moeten ze zich eerst door pagina's met dit soort korte posts banen die eindeloos herhaald worden. Dit is nog altijd een topic op informatief, offtopic met elkaar in gesprek gaan of oneliners worden niet alleen in dit topic verwijderd, maar in alle topics hier. Dat dit soort berichtjes niet mogen staat ook gewoon in de boktregels.
Dus een laatste keer: oneliners, offtopic posts en rijen met tientallen vrijwel dezelfde berichtjes over hoe spannend het is, zullen worden verwijderd, met het doel om het topic leesbaar (en open) te kunnen houden.
Ontopic posts die meer omvatten zijn gewoon welkom.
_Kimmm schreef:knooopje schreef:ik vind het ook super spannend!en wens ts ook al het goeds toe,maar het is heel iritant als je wilt weten wat de laatste nieuwtjes zijn over de merrie,en je moet eerst 10 pagina's doorspitten met reactie's zoals spannend,zijn ze er al?
al wat verandert?
klik bij de ts op geplaatst bij haar berichten zie je al haar berichten
Jola schreef:Maar dan mis je wel de updates van MiSz_SaNdY![]()