Wat een mooie filmpje zeg! Knoeperd van een paard ook, wow.
Ik heb een zadel gescoord voor het wennen. Ter voorbereiding op de zadelpasser, zodat ze al gewend is aan iets wat klappert op de rug, zodat de passer rustig kan passen Ze was (nog) niet onder de indruk
boedjang
Geplaatst: 29-01-25 19:26
Pony los check Opstapblok check Knuffel modus aan check Been erover check..
De bedoeling is sowieso nog een jaar te wachten en zo met hem spelendewijs 100% "sasproof"te maken, ik met mij gekke drukke toestand en hij met z'n chille karakter. Moet goed komen denk
Caresse07
Geplaatst: 29-01-25 20:41
Komt vast goed, hij lijkt erg relaxed.
Ik doe nog helemaal niks met hem, hij is nog zo puppy
Hij heeft wat extra tijd nodig dus hij mag nog even lekker paard zijn. Van de zomer wil ik wat grondwerk gaan oppakken met hem maar verder nog even niks.
Hij wordt 9 februari gemeten dus dan weet ik het zeker maar ergens rond de 1,57 nu. Hopelijk gaat ie nog een stukje de lucht in
boedjang
Geplaatst: 31-01-25 22:58
Ik had vandaag de holistische dierenarts erbij. Even voer doormeten,of de poeders en druppels nog nodig waren en kijken of hij al de aanrakingen snapte . Ze had hem 1 jaar geleden gezien. Vond hem er erg goed uit zien en ook z'n bibs spieren al erg ontwikkeld. Vast van vele spelen. Hij was vreselijk braaf
Ja dat vond ik ook. Hij had wel weer een flinke loshangende flap bij z'n lip, iemand liet niet los met spelen denk.....
Sanet
Geplaatst: 01-02-25 09:57
boedjang schreef:
Ja dat vond ik ook. Hij had wel weer een flinke loshangende flap bij z'n lip, iemand liet niet los met spelen denk.....
Jij ook al! Ik trof mijn ene smurffie ook zo aan gister:
Caresse07
Geplaatst: 01-02-25 11:29
Oh dat is niet fijn boedjang en Sanet
Ik tref Sueño regelmatig met plekjes aan, maar ze gaan soms ook zo tekeer
Kabayo
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-25 15:05
Even ego, ik ben zo trots !
Minthe vandaag voor het eerst voor de kar. We hadden niet goed gekeken en blijkbaar was er vandaag een wedstrijd. Oeps.. Het was heel druk met uitladen en inspannen tussen de auto's met trailers terwijl er ook mensen kwamen en weggingen. Maar zo enorm braaf! We zijn maar naar een grasveld gegaan, was daar een voetbalwedstrijd naast Zoveel indrukken, maar het maakte Minthe allemaal niet uit. Ik ben zo trots Sfeerplaatje