Wat heftig... Toch knap dat je afscheid van haar bent gaan nemen, begrijp dat dit erg moeilijk voor je moet zijn geweest. Mijn zusje heeft vorig jaar op dezelfde manier haar paard verloren en dat was ook een zeer plotse en enorme klap, geef jezelf tijd om het te verwerken... Heel veel sterkte!
Mucchio
Geplaatst: 25-04-18 13:46
Jeetje wat heftig Janine! Heel veel sterkte toegewenst
Echt vreselijk naar om mee te maken met zo'n jong paard. Heel veel sterkte!
goeroe
Geplaatst: 25-04-18 20:58
Goed dat je toch nog afscheid hebt kunnen nemen en bevestiging hebt gekregen dat ze niet verdronken is. Het blijft verschrikkelijk, ik moet er niet aan denken.
Ik heb vanavond mijn jaarling opgemeten. Geprobeerd althans, maar volgens mij lukte het vrij aardig. Ik kwam op 1.43 meter uit en zoiets had ik ook al gedacht.
Hier naast haar moeder, die is ongeveer 1.49 meter.
Nog ruim een maand tot ze is uitgerekend, ben benieuwd wat ze er nu weer van bakt.
Bah verschrikkelijk Janine.. heb je nog een pluk haar bewaard?
Goeroe, dan is ze al best flink zeg met een jaar al zo in de buurt van dr moeder qua lengte! Was de hengst groter?
Ik ben inmiddels in Italië... heb Nova vanmiddag opgemeten. Ze is kleiner dan de vorige keer :’) denk dat ik de vorige keer verkeerd gemeten heb. Vandaag stond ze op het beton en heb vanaf dr voorvoet naar boven gemeten:
Nee geen haar geknipt. Ik ben ook niet zo'n persoon voor zo'n armbandje of iets. Zou wel graag nog keer een mooie tekening van haar willen hebben. Of een foto inlijsten.
Ah mooi al aan de maat
suffie
Geplaatst: 25-04-18 22:45
Veel plezier in Italië, geniet van de mooie paardenmomenten