nokie schreef:Ik ga nog niet naar bed, ik blijf kijken tot hij zijn volgende stap in zijn leven zet: zadelmak worden Zo dan, die moet grote stappen maken als dát zijn eerstvolgende stap in zijn leven is
ellepel schreef:Latruda schreef:little bundle of joy..dat vind ik ook een hele mooie naam! Met als roep naam BOY
nokie schreef:Ik ga nog niet naar bed, ik blijf kijken tot hij zijn volgende stap in zijn leven zet: zadelmak worden Dan zal ik maar alvast stokjes halen om je ogen open te houden
Joolien schreef:Sani schreef:Lots of love. Dat klinkt gay San Je weet ze wel te verzinnen he Ik heb gezegd dat ik slecht was in namen verzinnen! Ik heb het gezegd! Bij Loveboat moet ik aan de toppers denken.
Ladybird schreef:Citaat:ja echt he? je moet 'm telkens opnieuw typen (zoals nu haha)huh hoezo steeds overnieuw typen?? j ekunt toch steeds op verzenden klikken ja als ik dat doe gaat ie na een paar x klikken weer naar de beginpost, heel apart
Sani schreef:Joolien schreef:Dat klinkt gay San Je weet ze wel te verzinnen he Ik heb gezegd dat ik slecht was in namen verzinnen! Ik heb het gezegd! Bij Loveboat moet ik aan de toppers denken. Haha klopt, hij heeft dan ook een Gordon kapsel (nog wel)
Sani schreef:LMFAOivm zijn gewiggle. Handig uit de wei halen of even roepen. Hier komt ,,,, met elemefeeoo. Lol
Mariska, gefeliciteerd met dit prachtige veulen!Sani schreef:LMFAOivm zijn gewiggle. Handig uit de wei halen of even roepen. Hier komt ,,,, met elemefeeoo.
sammy1 schreef:ik vind alleen dat de nageboorte lang duurt.ja vond ik ook, weet eigenlijk alleen helemaal niet hoelang zo iets maximaal mag duren ?
s6801881 schreef:sammy1 schreef:ik vind alleen dat de nageboorte lang duurt.Dat gevoel heb ik ook Dat mag toch max 6 uur duren (kan zijn dat ik het helemaal fout heb hoor)