Wat een mooie nieuwe foto's; wat een lief koppie En jeetje die hoefjes, gelukkig hebben jullie er met de smid zo snel iets aan kunnen doen
myrtedandy
Geplaatst: 24-04-12 09:00
Oef, ik schrok ook wel van die hoefjes hoor! Ik had nog nooit struiken gezien! geniet maar van 't kereltje, wij genieten op afstand mee
Manderyntjuh
Geplaatst: 24-04-12 09:02
GEFELICITEERDDD!!! Wat een moppie!
pipo
Geplaatst: 24-04-12 09:04
Jee dat hoefje... idd niet raar dat je wat vreemd staat. Ik hoop dat een bezoek aan de kliniek niet meer nodig is. Lekker veel oefenen dan komt t vast allemaal goed. Het is een mooi mannetje!
RonavhN
Geplaatst: 24-04-12 09:10
Een beetje aan de late kant, maar alsnog van harte gefeliciteerd met deze kleine man! wat een mooi veulentje is het Leuk om te lezen dat Iris het ook zo goed doet als mama, en fijn dat de hoefjes nu weer in orde zijn... niet gek dat hij daar zo vreemd mee liep!
Hehehe we hebben er wel heel erg lang op moeten wachten maar daar is de kleine knappe man eindelijk!!!
Heel erg gefeliciteerd TS! Het was het wachten waard
Mando
Geplaatst: 24-04-12 10:04
Wat goed gefeliciteerd.
Hevonen
Geplaatst: 24-04-12 10:06
Atent schreef:
openingspost!
Dank!
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-12 10:28
Wat naar hé die hoefjes zoals ze waren, het verklaart wel gelijk de vreemde beenstand natuurlijk. Ik ga ze zo weer lekker buiten zetten, zo jammer dat het zonnetje niet lekker schijnt. Ben benieuwd hoe hij dadelijk buiten weer beweegt.
loes-freke, Iris is ook appaloosa hoor, heeft een volledig NAS papier en komt uit een lijn van alleen maar stippels, daarom is het ook zo apart dat Iris géén stippels heeft.
Nou bassenqua hier schijnt de zon hoor ! zal ik hem even aan je uitlenen voor de kleine? kan die lekker in de zon rennen haha Kan het zin dat iris dadelijk in de zomer misschien in dr zomervacht stippeltjes meer laat zien? heb wel eens t gevoel dat ze echte toverballen zijn die appaloosas
Leanne_Salvo
Geplaatst: 24-04-12 10:39
Aahhh!! Die foto's !!! Zó schattig Dat hoofdje, dat staartje, dat lekker dikke veulenvachtje!!! Zó lief!! Het ziet er echt super klein uit ook... Ik ben alleen (grote) paarden gewend, en dan is dit echt heel klein Ben nu eigenlijk wel nieuwsgierig hoe hoog Takoda nu ongeveer is....???
Jintexx
Geplaatst: 24-04-12 10:40
Die hoefjes! ik schrok er echt van! maar wat is het een leuk ventje!
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-12 10:45
Het zonnetje komt er hier nu ook door Mioux Afgelopen zomer zag Iris er hetzelfde uit als nu dus ik verwacht geen stippels tegen te komen eigenlijk.
leannerobert, jeetje hoe hoog zal takoda zijn, we kunnen de meetstok zo wel even pakken ik durf het echt niet te zeggen. Zeg maar ongeveer zo groot als een kleine Labrador.