Een kind krijgt een kind PART THREE.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bent u een

stille meelezer.
1739 (90%)
actieve meelezer.
184 (9%)

Totaal aantal stemmen: 1923

Happy16

Re: Een kind krijgt een kind PART THREE.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 12:50

mmm ja wordt wel heel spannend nu

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 12:53

Iris Iris, nog niks?!

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-12 12:55

Sanne135, er is al contact geweest met een DA en ze kunnen simpelweg niks doen. Er stond ook een mooie link ergens op dit topic, ik weet niet meer wie deze geplaatst heeft maar dat zou er ook weleens met Iris aan de hand kunnen zijn, althans met het veulen. :D

Giolli, inderdaad maar voor hetzelfde geld heeft ze in de kudde gelopen en is ze in de kudde nog een keer gedekt een cyclus later en heeft haar vorige bezitster dit niet in de gaten gehad, zoals ze wel meer niet in de gaten had. O:)

Sychess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 12:58

Bassenqua schreef:
Sanne135, er is al contact geweest met een DA en ze kunnen simpelweg niks doen. Er stond ook een mooie link ergens op dit topic, ik weet niet meer wie deze geplaatst heeft maar dat zou er ook weleens met Iris aan de hand kunnen zijn, althans met het veulen. :D

Giolli, inderdaad maar voor hetzelfde geld heeft ze in de kudde gelopen en is ze in de kudde nog een keer gedekt een cyclus later en heeft haar vorige bezitster dit niet in de gaten gehad, zoals ze wel meer niet in de gaten had. O:)

Ooh sorry, had even gemist dat er al een da bij was geweest. Dan blijft het toch weer ouderwets afwachten :) Hopelijk is er niks aan de hand. Gewoon lange dracht :)

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-12 13:03

DA is niet geweest maar we hebben het hele verhaal door genomen en ze kunnen niks doen, ook omdat Iris later gedekt kan zijn en ze de eerste 3 ? maanden van haar dracht verwaarloosd is geweest.

Apochewinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:07

Maar...... daarentegen heeft ze de laatste maanden zoveel liefde en zorg van jullie gehad, dat het positief moet uitpakken !

Blijf gewoon in je merrie geloven! Het komt echt allemaal goed, maar ja.... we willen het (als mens) graag allemaal regelen én gisteren natuurlijk :D

Succes; we blijven voor je duimen !!

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:09

Oke, dus het kan nog best een hele tijd duren als ze later gedekt is :)
Ik heb er niet zo heel veel verstand van, maar bij mensen kunnen ze met een echo opmeten hoe groot de kleine is.
Is zoiets bij een paard niet ook mogelijk? Zodat je op die manier een indicatie hebt van hoever ze is? :)

Sychess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:10

Bassenqua schreef:
DA is niet geweest maar we hebben het hele verhaal door genomen en ze kunnen niks doen, ook omdat Iris later gedekt kan zijn en ze de eerste 3 ? maanden van haar dracht verwaarloosd is geweest.

Blijft gewoon een groot raadsel dus. Tja ik zou wel zenuwen hebben hoor :j wel positieve

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-12 13:16

Niet een héle tijd meer, ik heb Iris 6 Juli opgehaald en de eerste rit was naar de DA en ze is gelijk gescand, daar was de vrucht goed te zien dus is ze minimaal 21 dagen drachtig geweest, dan zou ze op zijn laatst half mei nog gedekt kunnen zijn. Dan schieten we al aardig op. ;)

Sanne, ja een raadsel, net zoals de uitslag van de kleurentest. _O-

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:17

Iris laat echt lang op zich wachten. En het is wel een groot raadsel, aangezien je de precieze dekdatum ook niet weet. Voor hetzelfde wacht ze nog een week :+

Hopelijk zet ze haar veulen gezond op de wereld, we duimen mee voor haar en natuurlijk voor TS :)

quintolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:19

`Hoe later het komt hoe beter voor de merrie lijkt me? al zal het hebben van zenuwen dan erger worden haha. ik wacht ook al 2 weken en begin toch te stressen haha

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:20

quintolover schreef:
`Hoe later het komt hoe beter voor de merrie lijkt me? al zal het hebben van zenuwen dan erger worden haha. ik wacht ook al 2 weken en begin toch te stressen haha

Moet je nagaan hoeveel zenuwen Bassenqua dan wel niet moet hebben _/-\o_

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-12 13:22

Zenuwen zijn aardig onder controle op het moment, alhoewel ik vooral in de nacht nog weleens momenten heb van .....oh jee gaat het nu echt gebeuren!!!!

Sychess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:26

@Mariska80 ik keek even op je persoonlijke pagina en jouw Ed is echt oogverblindend mooi! :)

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-12 13:28

Ed is grandioos!! :j

Sychess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:28

Vind het altijd leuk om naar de pagina's te kijken, althans als mensen er een bult foto's op hebben staan (zo iemand ben ik dus niet ik heb een saaie pagina :P )

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:29

Bassenqua schreef:
Ed is grandioos!! :j

Bedoel je daarmee 'EHR Little Orion Light Star'?

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-12 13:32

EHR Little Orion is onze eigen hengst, Edje is van Mariska80. ;)

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:34

Ik begin toch ook aardig te vermoeden dat de dekdatum later is geweest. Nou ja, als het veulen straks maar gezond is en Iris zich ook goed houdt. :)

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-12 13:45

Irs lijkt zeer tevreden Broccoli. ;)

Zo ik ga weer aan het werk, stalletjes en land even schoon maken,hooinetjes vullen, bakken klaar zetten etc.. zal lekker snel klaar zijn want gisteren hebben alle dames weer een schone box gekregen, volgende dag ben je dan zo lekker snel klaar. :D

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:47

weet je al een naam voor het veulen of niet?

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-12 14:14

Iris haar uier is helemaal vol gelopen, tepels staan nu verder uit elkaar maar doen absoluut nog niet mee, wijzen nog naar elkaar toe. ;) Zou het dan ?

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 14:14

Bassenqua schreef:
Niet een héle tijd meer, ik heb Iris 6 Juli opgehaald en de eerste rit was naar de DA en ze is gelijk gescand, daar was de vrucht goed te zien dus is ze minimaal 21 dagen drachtig geweest, dan zou ze op zijn laatst half mei nog gedekt kunnen zijn. Dan schieten we al aardig op. ;)

Sanne, ja een raadsel, net zoals de uitslag van de kleurentest. _O-

Lastig, maar 6 juli - 3 weken is half juni. Krijg je er toch nog 2 in 1 nacht, mits viga op schema blijft.

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 14:16

denk even kijken maar nee hoor nog niet, morgen word het mooi weer misschien wil de babe zich dan laten zien, en die foto shop hihi :)

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-12 14:16

Ach ja tamary, niet half Mei maar half Juni, ze zou dan uiterlijk half Mei moeten bevallen. ;)