Hoe is Iris de nacht doorgekomen Esther? Waarschijnljik rustig.. haha
Het wordt heerlijk lente weer vandaag en morgen met errug aangename temperatuurtjes dussss Iris! Gooi het er maar uit!
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-12 09:59
Goedemorgen, helaas Iris blijft iedereen nog even aan het topic vast kluisteren, heeft ze wel gein in volgens mij Tietjes gevoeld en de rechterkant zit nu ook een sponsje in maar ze zijn nog absoluut niet gevuld.
XLeandrosX, zal ik jou vertellen dat ik deze pyama's heb voor de veulens? Ook exact dezelfde die op de foto staat, blauw met draakjes.
_Angelique
Geplaatst: 15-03-12 10:07
Iris bouwt gewoon de spanning op Misschien vindt ze een beeb in pyama geen goed idee en houdt ze de kleine wurm nog ff binnen Blauw met draakjes? Ai, geen roze variant???
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-12 10:13
Jaja Angelique en ook nog een mooie rode met bloemetjes. Ideale pyama's van Melanie.
en voor ons ook goed nieuws onze dochter komt eindelijk na 5 maanden en 5 dagen in het ziekenhuis in utrecht te hebben gelegen eindelijk wat dichterbij te liggen in harderwijk! en wie weet snel erna naar huis hihih jiehaa
Ik vandaag buik van onze nieuwe aanwinst heb zien bewegen . De vorrige eigenaar zei het al wel maar doordat ze ook in slechte konditie was toen ze bij ons kwam dachten we en hoopte we eigenlijk dat het niet zo was. Ze is nu netjes op gewicht en vonden al dat ze buikje kreeg . denk dat ik van de week de dierenarts maar eens ga bellen .