Een merrie die aan het bevallen is, is veel drukker en onrustiger. Lola ligt gewoon lekker te rusten. Ze heeft het wel wat zwaar maar dat is ook niet zo gek.
Diablo
Geplaatst: 15-04-10 12:38
Ik denk ook niet dat het serieus is. Dan was ze véél onrustiger dan ze nu is, ze lijkt gewoon lekker relaxed te dutten.
Hoewel mijn merrie vorig jaar ook helemáál niet onrustig was, ik merkte helemaal niets aan haar (behalve verlaging van de temp.) en opeens ging ze liggen en huppekee....
WinSel
Geplaatst: 15-04-10 12:38
Ik moet gaan, hoop dat ze nog ff wacht tot vanavond
Elke merrie verschilt dus valt niks van te zeggen, hier ook 1 staan die rustig is, gaat liggen en floep. Maar tot nu toe heeft ze het gewoon zwaar, daarbij hier is het ook pretty warm
Stille meelezer meldt zich Elke dag heb ik al wel naar Lola zitten kijken, en nu wordt het toch wel heel spannend! Ik hoop dat het niet komt als ik weg ben
Jill van bokker Nada heeft het nog veel bonter gemaakt. Ze stond maar te zwiepen met haar staart en hield m de hele tijd omhoog, en ze kon niet stil staan, iedere keer weer met dr voetjes maaien. Das alweer dagen geleden en ze doet het nog steeds
rockwitch
Geplaatst: 15-04-10 12:52
Ze staat gewoon op rust, denk dat er nog niks uit komt vallen hoor
NathalietjeB
Geplaatst: 15-04-10 12:52
ze is gewoon populair iedereen van hier zit nu vast daar op de chat