Nou ja, sterkte voor het baasje dan maar! En ooit komen ze er heus wel uit hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bella1wjnmk schreef:Paintless schreef:*kijkt om het hoekje* nee, nog niet. wel een baasje aan het einde van dr latijn, maar dat wordt dr vergeven.
heb je de merries aan huis staan? kun je snel heen en weer rennen, mocht het nodig zijn?
ik duim nogsteeds heel hard met je mee meid.. hopen dat het allemaal wat rustig verloopt.
ze woont 3 kwartier van haar stal af, maar er zijn ''helpers'' zegmaar die daar snel kunnen zijn..
misschien handig als je het topic even doorleestwel veel bladzijdes maar dan weet je wel wat er allemaal is gebeurt enzo.
Paintless schreef:ik lees al mee vanaf pagina 1, dus hoef ik niet nog eens door te lezen, maar was in de war met paulien die aan huis staat..
sorry hoor.
Babel schreef:Misschien had iemand het al gezegd hoor, maar kun je er geen webcam ophangen? Scheelt denk ik een hoop voor niets heen en weer rijden!
yvonnedv schreef:Babel schreef:Misschien had iemand het al gezegd hoor, maar kun je er geen webcam ophangen? Scheelt denk ik een hoop voor niets heen en weer rijden!
Er hangt een webcam maar als ze dan de merrie languit ziet liggen is het niet duidelijk of ze dat doet om te bevallen of omdat ze altijd languit slaapt.
bella1wjnmk schreef:Paintless schreef:ik lees al mee vanaf pagina 1, dus hoef ik niet nog eens door te lezen, maar was in de war met paulien die aan huis staat..
sorry hoor.
ik dacht dat je pas aan het meelezen was en dat je de helft niet had meegekregen, omdat je dat vroeg..(ik bedoelde het niet vervelend hoot
)
marialva: veel succeshopen dat als de merrie die nu gedekt word, dat er een mooi en gezond veulen uit komt
ps, wordt die merrie die gedekt gaat worden ook door marialva gedekt?
marialva schreef:ja dat is een merrie (van andere mensen) die staat bij ons om gedekt te worden, dus MOET die gedekt worden.
ja ik heb maar een goedgekeurde hengst en dat is Marialva dus die dekt dan heik heb nog nooit geprobeert om met een merrie (marialva is de enige man op stal) een merrie te dekken
![]()
![]()
marialva schreef:hallo mensen
tja ik begin dus echt OP te raken vannacht ging het Alarm om 02,00 uur weer de tuuttuut in en wachten en wachten, nou niets dusterug in de tuuttuut en lig ik op bed om 05.00 en val als een blok in
![]()
en om 06.30 ging hij weer loeien, met een duf hoofd weer de tuuttuut in en weer naar stal.................
nog steeds niets dus![]()
![]()
was om 09.00 terug en weer mn bed in om te
![]()
![]()
11 uur werd ik wakker van de vuilniswagenwat een herrie maken die zeg!
Champie is nu weer rustig en ga ik zo weer naar stal, want er is een merrie goed hengstig en die moet gedekt wordenen zo blijven we aan de gang en raakt mijn energie behoorlijk op zo