butengeweun schreef:ANike, kan je niet een lading zadels ook even bij andere vandaan halen.
Hier beleren bijna altijd met een wintec, Bij de schoft makkelijk aan te passen en anders een corrector pad eronder met vullingen. Dan na een tijdje een goed zadel. Mijn beleer zadels zien er niet uit zullen we maar zeggen. 50 euro wintecjes van markplaats. (kussens, boom en stoten zijn nog goed maar de bekleding bovenop een stuk minder zullen we maar zeggen)
Maar als ik dus de passer laat komen vraag ik even rond wie er wat te koop heeft en of ik het dan op stal mag hebben. Voordeel is wel ik heb een zadelpasser / tuigmaker die zelf niet verkoopt en inkoopt dus moet al zelf zorgen voor iets wat ze kan passen.
Jaa heb ik nu dus ook.
En ik heb m’n kieffer ook maar voor 150,- aangeschaft. En die zijn ook goed aan te passen.
Uit eindelijk hoop ik dat ze het zadel van du bois past, een anatomica. Maar dan moet ik eerst nog eventjes sparen haha.
Wintec had ik ook gekocht, een apringzadeltje. Maat ongeacht welke boom erin, het bleef schuiven. Dus weggedaan.
Nu gaat Marjolein (stoeterij du bois) haar beleren onder t zadel; en zij heeft haar eigen ontworpen zadel daar ook liggen. Dus kan ze mooi even testen. En ook nog een aantal euroriding diamond liggen er. En ook kn. Dus ook keuze zat.
Het is nu gewoon kak dat je dus alleen een zadel erop hebt voor het wennen; nog niet t zitten. En dat is toch ook wel belangrijk. Haha. Lastigg