Voor mijzelf hoeft het niet, ik krijg haar er niet mee terug.
Bedankt lieve meiden, ik moet alweer snikken door jullie lieve berichtjes.
Flux
Geplaatst: 24-04-18 15:54
Och wat verschrikkelijk! Nogmaals sterkte, inderdaad veel te jong nog...Lieve Jelske..
Of je wil gaan kijken moet je natuurlijk helemaal zelf beslissen. Maar misschien wil je nog een plukje van haar staart of manen bewaren? Dat kun je dan natuurlijk nog doen..
WAAAAAAT???? Hoe kan dit nou ineens? Wat verschrikkelijk. Och meisje, ik heb heel erg met je te doen Jelske krijg je inderdaad niet terug met een sectie maar ik zou toch graag willen weten hoe zoiets zo snel heeft kunnen gebeuren. Heeft je DA toevallig wel bloed getrokken? Daar kunnen ze ook al veel uithalen, of een leverpunctie.
Och jee wat een verhaal zeg. Wat erg. Toch zou ik willen weten wat het nou was dat ze zo plotseling ziek werd, je hebt er meerdere dieren staan.
Heel veel sterke Janine
Verani
Geplaatst: 24-04-18 19:21
Neee... wat heftig! Ik heb er een brok van in mijn keel.. Wat moet dit een schok voor je zijn geweest. Zo onverwacht ook
Ik zou als ik jou was samen met je ouders wel eventjes nog bij haar langs gaan. Om het te verwerken en afscheid van haar te nemen. Al is het maar van een afstandje. Als je het echt niet wil dat hoeft het natuurlijk niet, maar binnenkort kan het niet meer. Heel veel sterkte ..
amanda09
Geplaatst: 24-04-18 19:31
Wat verschrikkelijk Janine Zo jong en zo onverwacht. Heel erg veel sterkte!!
Janinevv
Geplaatst: 24-04-18 19:32
Jaa ik was op het werk, en me vader belde nou ik brak helemaal. Net ook weer kom je in de wei en staat ze er niet..
Ik zag net vanaf de weg wel het zeiltje liggen met haar lichaam eronder. Ik twijfel enorm..
Ik ben er geweest.. Ze lag grootste gedeelte bedekt maar kon haar ogen niet zien. Dus even het zeiltje omhoog gedaan, ze keek heel rustig en kalm uit haar ogen.
Ben toch blij dat ik haar even heb gezien nog, ookal is het alleen maar een lichaam nog.
Het bevestigd mij wel dat ze niet is verdronken, haar neus was helemaal droog, en ene kant van het hoofd ook. Ik denk dat ze een aanval heeft gehad en is gevallen.
Het gaat wel een tijdje duren voordat ik het echt een plek heb gegeven denk ik..
Liaan
Geplaatst: 24-04-18 20:45
Wat ontzettend erg!! Heel veel sterkte
Emita
Geplaatst: 24-04-18 20:55
Gadsie, ik voel echt met je mee moet er echt niet aan denken... vreselijk gevoel. Heel veel sterkte en ik hoop dat je het een plekje kunt geven