Hier is (voor deze kleine man) wel een plekje vrij hoor, na het spenen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bassenqua schreef:Ik wordt opeens zo verlegen, iris op de voorpagina en besproken op twitter?![]()
Mioux schreef:Bassenqua schreef:Ik wordt opeens zo verlegen, iris op de voorpagina en besproken op twitter?![]()
En je hebt t dik verdiend ook ! Iris die je ondanks haar conditie toch hebt meegenomen, voor gezorgd, voor gewaakt, ondanks of zij of het veulentje het zou redden ! Ik heb niks anders als respect voor jouw en irisje dat jullie dit toch samen geflikt hebben !
Mioux schreef:Bassenqua schreef:Ik wordt opeens zo verlegen, iris op de voorpagina en besproken op twitter?![]()
En je hebt t dik verdiend ook ! Iris die je ondanks haar conditie toch hebt meegenomen, voor gezorgd, voor gewaakt, ondanks of zij of het veulentje het zou redden ! Ik heb niks anders als respect voor jouw en irisje dat jullie dit toch samen geflikt hebben !
Browniee schreef:loes-freke schreef:gefeliciteerd met je shabrakbonte hengst veulen.
vader was vast een appaloosa.
Foto van paps staat in OP